Statistical Report for Στάσεις και αντιλήψεις καταναλωτικού κοινού απέναντι στη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρωτογενής έρευνα σε ελληνικό καταναλωτικό κοινό.

 

Top Downloads for July 2025

TitleCreatorPublisherDateCount
Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσωπικά Δεδομένα: Συμβατότητα με το Ευρωπαϊκό και Διεθνές Νομοθετικό ΠλαίσιοΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ευρωπαϊκής πολιτικής και Διακυβέρνησης, Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, Τεχνών και Ανθρωπιστικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2025-062
Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσωπικά Δεδομένα: Συμβατότητα με το Ευρωπαϊκό και Διεθνές Νομοθετικό ΠλαίσιοΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ευρωπαϊκής πολιτικής και Διακυβέρνησης, Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, Τεχνών και Ανθρωπιστικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2025-061

Showing Data ( Last Five Years )

 

Top Downloads for July 2025

TitleCreatorPublisherDateCount
Στάσεις και αντιλήψεις καταναλωτικού κοινού απέναντι στη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρωτογενής έρευνα σε ελληνικό καταναλωτικό κοινό.Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-012