Στάσεις και αντιλήψεις καταναλωτικού κοινού απέναντι στη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρωτογενής έρευνα σε ελληνικό καταναλωτικό κοινό.
Thesis
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν σήμερα ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων. Ολοένα και περισσότερα άτομα τα χρησιμοποιούν στην καθημερινότητα τους και συνεχώς και οι επιχειρήσεις προσπαθούν να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα τους μέσα από τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, είναι κρίσιμο να διαπιστωθεί κατά πόσο η χρήση των διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών αλλά και τις αντιλήψεις τους απέναντι σε μία επωνυμία. Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να εξεταστούν οι στάσεις και αντιλήψεις καταναλωτικού κοινού απέναντι στη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αρχικά πραγματοποιείται βιβλιογραφική ανασκόπηση για το συγκεκριμένο ζήτημα και για την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις. Έπειτα, υλοποιείται πρωτογενής έρευνα σε καταναλωτικό κοινό. Αναλύεται η μεθοδολογία που ακολούθησε ο ερευνητής για την ποσοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τη χρήση του ερωτηματολογίου. Οι απαντήσεις που συλλέχθηκαν ήταν στο σύνολο τους 104 και έτσι έγινε ανάλυση των αποτελεσμάτων για να μπορέσουν να απαντηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα που έχουν τεθεί. Οι απαντήσεις του δείγματος έδειξαν πως όλοι χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά δεν ενδιαφέρονται για τις διαφημίσεις. Επίσης, αναδείχθηκε πως οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τις αγοραστικές αποφάσεις του δείγματος, αλλά επηρεάζουν τις αντιλήψεις τους ως προς την επωνυμία που χρησιμοποιεί τις διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τέλος, γίνονται προτάσεις για μελλοντική έρευνα με βάση τους περιορισμούς που εντοπίστηκαν στην συγκεκριμένη πρωτογενή έρευνα.