Show simple item record

Διερευνώντας την επίδραση του μάρκετινγκ περιεχομένου τουριστικών προορισμών - Η περίπτωση των σύντομων βίντεο στο Instagram

dc.contributor.advisorVlasse, Irene
dc.contributor.authorΤασκούδης, Αστέριος
dc.date.accessioned2024-12-06T13:57:07Z
dc.date.available2024-12-06T13:57:07Z
dc.date.issued2024-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12808
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT In an environment of continuous technological changes, the processes of approaching the audience from travel destinations are adapting to the conditions of a competitive environment. By harnessing the power of social media, destinations influence and deliver engaging content that resonates with travelers. Short videos are one form of content that seems to be resonating with users and destinations are leveraging it to first inform the public about the services provided and then attract them to influence the positive opinion of them. The work seeks to understand the usefulness of content marketing of tourist destinations resulting from user interaction on the Instagram platform. User response to short videos varies depending on the features displayed in them. Also, there are six strengths in content marketing that can improve its effectiveness and the paper examines whether tourism destinations apply them to their content. In this specific study, content marketing and its relationship with tourist destinations, which are active in social media, were first mentioned, while the relationship between destinations and digital marketing was then analyzed, as well as the factors that contribute to users' behavior- decision. For the needs of the research, five tourist destinations that display content through short videos on Instagram were selected. Qualitative research was conducted by collecting and coding secondary data creating seven categories of videos displayed by the destinations. Their analysis led to some results, which show that each destination displays with different intensity each category of video and creates more or less interaction with users. The conclusions obtained show that some destinations have more negative comments, while frequent viewing of quality videos positively influences user opinion in favor of some destinations. Finally, the conclusions can be advice to the destinations.en_UK
dc.description.abstractΜέσα σε ένα περιβάλλον συνεχόμενων τεχνολογικών αλλαγών οι διαδικασίες προσέγγισης του κοινού από τους τουριστικούς προορισμούς προσαρμόζονται στις συνθήκες ενός έντονου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος. Αξιοποιώντας τις δυνατότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης οι προορισμοί δημιουργούν και προβάλλουν ελκυστικό περιεχόμενο το οποίο ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των ταξιδιωτών. Τα σύντομα βίντεο είναι μία μορφή περιεχομένου που δείχνει να έχει μεγάλη απήχηση στους χρήστες και οι προορισμοί τα αξιοποιούν προκειμένου αρχικά να ενημερώσουν το κοινό για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και στη συνέχεια να το προσελκύσουν ώστε να επηρεάσουν τη γνώμη του θετικά γι’ αυτούς. Η εργασία επιδιώκει την κατανόηση της χρησιμότητας του μάρκετινγκ περιεχομένου των τουριστικών προορισμών που προκύπτει μέσα από την αλληλεπίδραση των χρηστών στην πλατφόρμα του Instagram. Η ανταπόκριση των χρηστών στα σύντομα βίντεο ποικίλει ανάλογα με τα χαρακτηριστικά που προβάλλονται σε αυτά. Επίσης, υπάρχουν έξι δυνατά σημεία στο μάρκετινγκ περιεχομένου που μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητά του και η εργασία εξετάζει αν οι τουριστικοί προορισμοί τα εφαρμόζουν στο περιεχόμενό τους. Στην συγκεκριμένη μελέτη πρώτα έγινε αναφορά στο μάρκετινγκ περιεχομένου και στη σχέση του με τους τουριστικούς προορισμούς, οποίοι δραστηριοποιούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ στη συνέχεια αναλύθηκε η σχέση των προορισμών με το ψηφιακό μάρκετινγκ, καθώς και οι παράγοντες που συμβάλουν στην συμπεριφορά- απόφαση των χρηστών. Για τις ανάγκες της έρευνας επιλέχτηκαν πέντε τουριστικοί προορισμοί που προβάλλουν περιεχόμενο μέσω των σύντομων βίντεο στο Instagram. Πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα με τη συλλογή και κωδικοποίηση δευτερογενών δεδομένων δημιουργώντας εφτά κατηγορίες βίντεο που προβάλλονται από τους προορισμούς. Η ανάλυσή τους οδήγησε σε κάποια αποτελέσματα, που δείχνουν ότι ο κάθε προορισμός προβάλλει με διαφορετική ένταση την κάθε κατηγορία βίντεο και δημιουργεί μεγάλη ή μικρή αλληλεπίδραση με τους χρήστες. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν δείχνουν ότι κάποιοι προορισμοί έχουν περισσότερα αρνητικά σχόλια, ενώ η συχνή προβολή ποιοτικών βίντεο επηρεάζει θετικά τη γνώμη των χρηστών υπέρ κάποιων προορισμών. Τέλος, τα συμπεράσματα μπορούν να αποτελέσουν συμβουλές προς τους προορισμούς.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.subjectμάρκετινγκ περιεχομένουen_UK
dc.subjectτουριστικοί προορισμοίen_UK
dc.subjectσύντομα βίντεοen_UK
dc.subjectμέσα κοινωνικής δικτύωσηςen_UK
dc.subjectInstagramen_UK
dc.titleΔιερευνώντας την επίδραση του μάρκετινγκ περιεχομένου τουριστικών προορισμών - Η περίπτωση των σύντομων βίντεο στο Instagramen_UK
dc.title.alternativeΔιπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση του εξ’ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record