Show simple item record

Εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στο ψηφιακό μάρκετινγκ και πως θα επηρεάσει τις επιχειρήσεις

dc.contributor.authorΑγγελής, Δημήτρης
dc.date.accessioned2025-07-02T09:09:32Z
dc.date.available2025-07-02T09:09:32Z
dc.date.issued2025-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12924
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT This thesis deals with the rapid integration of AI in digital marketing and focuses on both its practical applications in business and the ethical implications of this technological development. The research attempts to highlight the potential of AI to enhance marketing strategies, as well as the challenges raised by its widespread use, particularly with regard to privacy, transparency and the reliability of automated systems. In this study, we analyze how AI is being used by businesses to develop, implement and evaluate advertising campaigns, manage and analyze consumer data, create personalized user experiences and interact with audiences through advanced systems such as chatbots. The methodological approach is based on an extensive literature review, aiming to document current developments, map practical applications and critically evaluate the technological and ethical aspects related to the use of AI in digital marketing. International scenarios for the future of AI, coming from the scientific community, the market and the digital communications industry are also presented, as well as the application of AI tools in real case studies. At the same time, critical issues such as safeguarding user privacy, preventing algorithmic biases and the need for human supervision in automated decisions are addressed. It is emphasized that the effective use of AI in marketing does not depend solely on technical capabilities, but also on the adoption of a responsible, ethical and human-centered framework for its use. The paper concludes by formulating directions for the future use of AI by firms, highlighting the importance of the balance between innovation, performance and regulatory compliance. In a world where AI is now an integral tool for business, this study aspires to provide a useful background on both a theoretical and practical level.en_UK
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη ραγδαία ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στο ψηφιακό μάρκετινγκ και εστιάζει τόσο στις πρακτικές της εφαρμογές στις επιχειρήσεις όσο και στις ηθικές προεκτάσεις αυτής της τεχνολογικής εξέλιξης. Η έρευνα επιχειρεί να αναδείξει τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη για την ενίσχυση των στρατηγικών marketing καθώς και τις προκλήσεις που εγείρονται από την εκτεταμένη χρήση της, την ιδιωτικότητα, τη διαφάνεια και την αξιοπιστία των αυτοματοποιημένων συστημάτων. Στο πλαίσιο της παρούσας μελέτης αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις επιχειρήσεις για την ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση διαφημιστικών εκστρατειών, τη διαχείριση και ανάλυση των δεδομένων των καταναλωτών, τη δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών χρήστη και την αλληλεπίδραση με το κοινό μέσω προηγμένων συστημάτων όπως τα chatbots. Η μεθοδολογική προσέγγιση βασίζεται σε εκτενή βιβλιογραφική ανασκόπηση με στόχο την καταγραφή των σύγχρονων εξελίξεων, την χαρτογράφηση πρακτικών εφαρμογών και την κριτική αξιολόγηση των τεχνολογικών και δεοντολογικών παραμέτρων που σχετίζονται με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Παρουσιάζονται επίσης διεθνή σενάρια για το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης προερχόμενα από την επιστημονική κοινότητα, την αγορά και τον χώρο των ψηφιακών επικοινωνιών καθώς και εφαρμογή των εργαλείων της τεχνητής νοημοσύνης σε πραγματικά case studies. Παράλληλα τονίζεται πως η αποτελεσματική αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης στο marketing δεν εξαρτάται αποκλειστικά από τις τεχνικές δυνατότητες, αλλά και από την υιοθέτηση ενός υπεύθυνου, ηθικού και ανθρωποκεντρικού πλαισίου χρήσης της. Η εργασία καταλήγει στην διατύπωση κατευθύνσεων για τη μελλοντική αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ισορροπίας ανάμεσα στην καινοτομία, απόδοση και τη ρυθμιστική συμμόρφωση. Σε έναν κόσμο όπου η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί πλέον αναπόσπαστο εργαλείο επιχειρηματικής δράσης, η παρούσα μελέτη φιλοδοξεί να προσφέρει ένα χρήσιμο υπόβαθρο τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό στα Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectArtificial Intelligenceen_UK
dc.subjectDigital Marketingen_UK
dc.subjectAI Applicationsen_UK
dc.subjectBusiness Strategyen_UK
dc.subjectMarketing Automationen_UK
dc.subjectCustomer Dataen_UK
dc.subjectChatbotsen_UK
dc.subjectPersonalizationen_UK
dc.subjectAI Ethicsen_UK
dc.subjectTransparencyen_UK
dc.subjectPrivacyen_UK
dc.subjectAlgorithmic Biasen_UK
dc.subjectHuman-centered AIen_UK
dc.subjectStrategic Decision makingen_UK
dc.subjectRegulatory Complianceen_UK
dc.subjectCase Studiesen_UK
dc.subjectConsumer Interactionen_UK
dc.subjectEthical AI Useen_UK
dc.subjectData Analysisen_UK
dc.titleΕφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στο ψηφιακό μάρκετινγκ και πως θα επηρεάσει τις επιχειρήσειςen_UK
dc.title.alternativeΔιπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφοςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record