dc.contributor.advisor | Masouras, Andreas | |
dc.contributor.author | Αποστόλου, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2025-07-03T13:06:52Z | |
dc.date.available | 2025-07-03T13:06:52Z | |
dc.date.issued | 2025-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/12962 | |
dc.description | ENGLISH ABSTRACT
Firms nowadays have to adjust to the changing needs of consumers in order to maintain or
increase their competitive advantage. Marketing as a technique of approaching consumers, has
been widely developed after 1950 when firms began to adopt a more customer oriented approach
and their objective was to satisfy the consumer’s’ complicated needs. During the last years,
traditional marketing has been replaced by electronic marketing owing to the rapid development
of the internet. Companies can now approach a large audience at a very low cost. Additionally,
the creation of internet communities allows companies to get a feedback for the products they
sell. Consumers have been engaging into internet sales at a large scale and this trend has
intensified after the pandemics when physical presence in stores was not feasible. Generally
speaking internet advertisement has turned into the cornerstone of the digital era and companies
send messages to consumers through digital platforms. Social media have become very popular
and through the creation of digital communities’ consumers can exchange idea and opinions with
regard to then products that are available for sale. This means that companies can communicate
more effectively with consumers. The objective of this thesis, is to assess how consumer
behavior has changed after social media have been developed and how popular electronic
purchases have become. According to the results of the study, consumers use Facebook as a
means of deriving information with regard to products but not to a very high degree since most
of the answers got a score of 3. | en_UK |
dc.description.abstract | Η προσαρμογή στις απαιτήσεις των καταναλωτών συνιστά πλέον σημαντική πηγή
ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και αποτελεί την πεμπτουσία του μάρκετινγκ. Το τελευταίο
αναπτύχθηκε ιδιαίτερα μετά το 1950 όταν και οι επιχειρήσεις άρχισαν να υιοθετούν μια πιο
πελατοκεντρική προσέγγιση και στόχος ήταν η ικανοποίηση των σύνθετων αναγκών του
καταναλωτή. Τα τελευταία 20 χρόνια και με την ανάπτυξη του διαδικτύου το παραδοσιακό /
συμβατικό μάρκετινγκ έχει εγκατασταθεί από το ψηφιακό μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις μπορούν
πλέον να προσεγγίσουν ένα τεράστιο κοινό με πολύ χαμηλό κόστος. Επιπλέον μέσω της
δημιουργίας των διαδικτυακών κοινοτήτων μπορούν να λαμβάνουν ένα είδος ανατροφοδότησης
για τα προϊόντα που πουλάνε. Οι καταναλωτές πραγματοποιούν διαδικτυακές αγορές σε μεγάλη
κλίμακα και η τάση αυτή ν εντάθηκε κατά την διάρκεια της πανδημίας όταν και δεν ήταν εφικτή
η φυσική παρουσία των καταναλωτών. Γενικότερα, η διαδικτυακή διαφήμιση έχει γίνει ο
ακρογωνιαίος λίθος της ψηφιακής εποχής, επαναπροσδιορίζοντας τον τρόπο με τον οποίο οι
επιχειρήσεις προσελκύουν το κοινό τους. Στον πυρήνα της, η διαδικτυακή διαφήμιση
αναφέρεται στην πρακτική της παράδοσης προωθητικών μηνυμάτων στους χρήστες του
διαδικτύου μέσω διαφόρων ψηφιακών πλατφορμών. Ένας τρόπος για να προβάλλουν οι
επιχειρήσεις το προϊόν τους είναι και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως faceboook, youtube,
Instagram. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει πλέον πολύ δημοφιλή και μέσω της
δημιουργίας διαδικτυακών κοινοτήτων είναι εφικτή η ανταλλαγή πληροφοριών και απόψεων.
Αυτό σημαίνει ότι τα μέσα προσφέρουν την δυνατότητα πιο αποτελεσματικής επικοινωνίας με
τους πελάτες. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να δούμε πως έχει μεταβληθεί η
καταναλωτική συμπεριφορά από την εμφάνιση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και κατά
πόσο δημοφιλής έχουν γίνει οι ηλεκτρονικές αγορές. Βάση των αποτελεσμάτων της έρευνας οι
καταναλωτές χρησιμοποιούν το facebook ως μέσο ενημέρωσης για τα εκάστοτε προϊόντα και
υπηρεσίες αλλά όχι σε πολύ μεγάλο βαθμό αφού οι περισσότερες ερωτήσεις που σχετίζονται με
το ζήτημα αυτό έλαβαν βαθμολογία 3 | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | en_UK |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων | en_UK |
dc.subject | μέσα κοινωνικής δικτύωσης | en_UK |
dc.subject | ηλεκτρονικές αγορές | en_UK |
dc.subject | ψηφιακό μάρκετινγκ | en_UK |
dc.subject | συμπεριφορά καταναλωτή | en_UK |
dc.subject | μοντέλα καταναλωτή | en_UK |
dc.subject | διαδικτυακή διαφήμιση | en_UK |
dc.title | Η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης και των κοινωνικών μέσων στη συμπεριφορά του καταναλωτή: Η υπόθεση της Ελλάδας | en_UK |
dc.title.alternative | Διπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακό τίτλου σπουδών στη Διοίκηση επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος | en_UK |
dc.type | Thesis | en_UK |