Show simple item record

Το σχολείο «ως μανθάνων» οργανισμός: Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Δυτικής Θεσσαλονίκης αναφορικά με την αποτελεσματικότητα των σχολικών μονάδων μέσα από τον μετασχηματισμό τους σε οργανισμούς μάθησης

dc.contributor.advisorPersefoni Fokiali
dc.contributor.authorΙωσηφίδης, Γεώργιος
dc.date.accessioned2025-07-04T11:19:29Z
dc.date.available2025-07-04T11:19:29Z
dc.date.issued2025-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12991
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT This paper belongs to the scientific field of Educational Administration and pedagogy with emphasis on the study of the school as a learning organization. Its purpose is to explore the concept of a learning organization in the educational environment by focusing strategies and structures that promote continued improvement and collaborative feedback to enhance learning. The methodology followed includes a literature review and analysis of cases of school units applying practices of learning organization. The results of the study highlight the challenges associated with resistance to change and lack of support while proposing strategies to develop collaboration between teachers and create a supportive culture.en_UK
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ανήκει στο επιστημονικό πεδίο της εκπαιδευτικής διοίκησης και παιδαγωγικής με έμφαση στη μελέτη του σχολείου ως μανθάνοντα οργανισμό. Σκοπός της είναι η διερεύνηση της έννοιας του μανθάνοντος οργανισμού στο εκπαιδευτικό περιβάλλον εστιάζοντας στρατηγικές και δομές που προάγουν τη συνεχιζόμενη βελτίωση και τη συνεργατική ανατροφοδότηση για την ενίσχυση της μάθησης. Η μεθοδολογία που ακολουθείται περιλαμβάνει βιβλιογραφική ανασκόπηση και ανάλυση περιπτώσεων σχολικών μονάδων που εφαρμόζουν πρακτικές μανθάνοντος οργανισμού. Τα αποτελέσματα της μελέτης αναδεικνύουν τις προκλήσεις που σχετίζονται με την αντίσταση στην αλλαγή και την έλλειψη υποστήριξης ενώ παράλληλα προτείνονται στρατηγικές για την ανάπτυξη της συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών και τη δημιουργία υποστηρικτικής κουλτούρας.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectΜανθάνων οργανισμόςen_UK
dc.subjectαναστοχασμόςen_UK
dc.subjectσυνεργασίαen_UK
dc.subjectεκπαιδευτική καινοτομίαen_UK
dc.subjectυποστηρικτικής κουλτούραςen_UK
dc.subjectοργανωσιακή κουλτούραen_UK
dc.titleΤο σχολείο «ως μανθάνων» οργανισμός: Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Δυτικής Θεσσαλονίκης αναφορικά με την αποτελεσματικότητα των σχολικών μονάδων μέσα από τον μετασχηματισμό τους σε οργανισμούς μάθησηςen_UK
dc.title.alternativeΔιπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ τίτλου σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφοςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record