Show simple item record

Ο Ψηφιακός μετασχηματισμός και το ψηφιακό μάρκετινγκ

dc.contributor.advisorProdromou, Amvrosios
dc.contributor.authorΛυμπερόπουλος, Βασίλειος
dc.date.accessioned2025-07-08T07:01:25Z
dc.date.available2025-07-08T07:01:25Z
dc.date.issued2025-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/13015
dc.description.abstractΗ ταχύτατη ανάπτυξη των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) παρέχουν όλο και περισσότερες δυνατότητες και έναν μοναδικό καταλύτη για τον μετασχηματισμό της Δημόσιας Διοίκησης, της Διακυβέρνησης και του ιδιωτικού τομέα. Επαναπροσδιορίζεται το πεδίο της Δημόσιας Διοίκησης σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο μέσα από την μετατροπή των σχέσεων των παρεχόμενων υπηρεσιών και των πολιτών, του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, της κυβέρνησης και του πολίτη. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός επηρεάζει τόσο τον δημόσιο όσο και τον ιδιωτικό τομέα, καθώς επίσης οι ψηφιακές τεχνολογίες αλλάζουν το πρόσωπο του μάρκετινγκ. Λαμβάνει μεγάλη επιχειρηματική διάσταση για τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις θα μπορέσουν να αναπτύξουν τις κατάλληλες δεξιότητες, πολιτικές και στρατηγικές, ώστε να είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς. Το μάρκετινγκ δεν μπορεί πλέον να αγνοεί το ψηφιακό περιβάλλον, το οποίο αναδεικνύεται στο κύριο εργαλείο για την επίτευξη επιτυχημένης διασύνδεσης με τους καταναλωτές στην ψηφιακή εποχή, στην ανάπτυξη ενός αποτελεσματικού στρατηγικού σχεδιασμού, στην προσέλκυση και διατήρηση πελατών, στην αύξηση των πωλήσεων στο διαδίκτυο, αλλά και στα καταστήματα, καθώς και για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας. Η πανδημία COVID-19ανέδειξε τον κρίσιμο ρόλο τoυ Ψηφιακού Μετασχηματισμού τόσο στη βελτίωση της λειτουργίας του κρατικού μηχανισμού όσο και στην βιωσιμότητα των επιχειρήσεων. Απέκτησε ιδιαίτερη σημασία για τις ασκούμενες πολιτικές, οι οποίες στοχεύουν σε μια ενιαία σύνδεση (αγορά) ανάμεσα στα κράτη μέλη και στην προσπάθεια εξάλειψης του ψηφιακού χάσματος. Ο εκσυγχρονισμός του κράτους, της Δημόσιας Διοίκησης και του ιδιωτικού τομέα της οικονομίας με προσφορά υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και αξίας, μικρότερου κόστους και χρόνου διευθέτησης, συμβάλει αποτελεσματικά σε διαδικασίες διαφάνειας, εμπιστοσύνης και συμμετοχής. Η Ευρωπαϊκή Ένωση μέσα από τα σχέδια δράσης, τα μέτρα, τις οδηγίες καθώς και τα χρηματοδοτικά προγράμματα, αποδίδει μεγάλη σημασία στη χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας από τα κράτη μέλη της. Η Ελλάδα, παρά τις επιμέρους θεαματικές προόδους όσον αναφορά στην αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών (ΤΠΜ), παρουσιάζει υστέρηση σε πολλούς δείκτες σε σχέση με τις επιδόσεις του μέσου όρου της ΕΕ στο επίπεδο της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και βρίσκεται ανάμεσα στις λιγότερο ανεπτυγμένες χώρες της ΕΕ και όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι, αν δεν εφαρμοστούν δραστικές πολιτικές, θα απομακρύνεται από την υπόλοιπη Ευρώπη. Αντικείμενο της παρούσης μελέτης είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός στις δημόσιες και ιδιωτικές επιχειρήσεις, καθώς και το ψηφιακό μάρκετινγκen_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectΝέες Τεχνολογίεςen_UK
dc.subjectψηφιακός μετασχηματισμόςen_UK
dc.subjectψηφιακή διακυβέρνησηen_UK
dc.subjectψηφιακό χάσμαen_UK
dc.subjectψηφιοποίηση δημόσιων υπηρεσιώνen_UK
dc.subjectψηφιοποίηση επιχειρήσεωνen_UK
dc.subjectψηφιακό μάρκετινγκen_UK
dc.titleΟ Ψηφιακός μετασχηματισμός και το ψηφιακό μάρκετινγκen_UK
dc.title.alternativeΔιπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση του εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record