Show simple item record

Ικανοποίηση των ασθενών απο τις υπηρεσίες υγείας σς ιδιωτικό νοσοκομείο της Κύπρου

dc.contributor.advisorPersefoni Fokiali
dc.contributor.advisorLatsou, Demetra
dc.contributor.authorΝεοφύτου, Μικαέλα
dc.date.accessioned2025-07-08T08:54:47Z
dc.date.available2025-07-08T08:54:47Z
dc.date.issued2025-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/13024
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT Patient satisfaction is a critical indicator for assessing the quality of health services and understanding the factors that influence it is important for improving these services. The present study aimed to measure the satisfaction of patients visiting outpatient clinics, with an emphasis on the relationship between demographic factors and the patient experience. The research sample consisted of 106 patients, selected using the convenience sampling method, without restrictions on their demographic composition, which strengthened the validity and reliability of the findings. The results showed that patients with lower incomes negatively evaluated the cost of services, while patients from higher economic strata were more tolerant. In addition, patients with low incomes particularly appreciated the support they received from nursing staff. An important factor in satisfaction was the waiting time, with participants who reported a short waiting time having a positive experience, in contrast to those who waited longer and were more critical. These findings highlight the importance of cost, staff support, and wait time in patients' experience of the healthcare systemen_UK
dc.description.abstractΗ ικανοποίηση των ασθενών είναι κρίσιμος δείκτης για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας και η κατανόηση των παραγόντων που την επηρεάζουν είναι σημαντική για τη βελτίωση αυτών των υπηρεσιών. Η παρούσα έρευνα είχε ως σκοπό τη μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών που επισκέπτονται τα εξωτερικά ιατρεία, με έμφαση στη σχέση μεταξύ δημογραφικών παραγόντων και της εμπειρίας των ασθενών. Το ερευνητικό δείγμα αποτελούνταν από 106 ασθενείς, επιλεγμένους με τη μέθοδο δειγματοληψίας ευκολίας, χωρίς περιορισμούς στη δημογραφική τους σύνθεση, γεγονός που ενίσχυσε την εγκυρότητα και αξιοπιστία των ευρημάτων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι ασθενείς με χαμηλότερο εισόδημα αξιολόγησαν αρνητικά το κόστος των υπηρεσιών, ενώ οι ασθενείς από υψηλότερα οικονομικά στρώματα ήταν πιο ανεκτικοί. Επιπλέον, οι ασθενείς με χαμηλό εισόδημα εκτίμησαν ιδιαίτερα τη στήριξη που έλαβαν από το νοσηλευτικό προσωπικό. Σημαντικός παράγοντας της ικανοποίησης ήταν ο χρόνος αναμονής, με τους συμμετέχοντες που ανέφεραν μικρό χρόνο αναμονής να έχουν θετική εμπειρία, σε αντίθεση με εκείνους που περίμεναν περισσότερο και ήταν πιο επικριτικοί. Αυτά τα ευρήματα υπογραμμίζουν τη σημασία του κόστους, της υποστήριξης από το προσωπικό και του χρόνου αναμονής στην εμπειρία των ασθενών στο σύστημα υγειονομικής περίθαλψης.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνen_UK
dc.subjectΕξωτερικά ιατρείαen_UK
dc.subjectΚόστοςen_UK
dc.subjectΧρόνος αναμονήςen_UK
dc.titleΙκανοποίηση των ασθενών απο τις υπηρεσίες υγείας σς ιδιωτικό νοσοκομείο της Κύπρουen_UK
dc.title.alternativeΔιπλωματική εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην διοίκηση μονάδων υγείας στο Πανεπιστήμιο Νεάπολης Πάφοςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record