dc.contributor.advisor | Papademou, Christos | |
dc.contributor.author | Παππά, Δήμητρα | |
dc.date.accessioned | 2025-07-08T12:17:50Z | |
dc.date.available | 2025-07-08T12:17:50Z | |
dc.date.issued | 2025-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/13039 | |
dc.description | ENGLISH ABSTRACT
The sales market in tobacco industry is particularly competitive and complex, as it is influenced by
various factors such as legal regulations, tax policies of each country, and, of course, changes in
consumer preferences. For a company operating in this market, its employees are one of its most
important resources and a significant competitive advantage over other companies. To be efficient
and competitive in the dynamic tobacco industry market, employees must stay informed about
market changes and continuously possess the necessary skills to adapt quickly. This thesis
examines the importance of training and development of human resources in the sales sector, with
an emphasis on the case of a Greek tobacco company. Training and development of employees are
crucial factors for increasing their efficiency and productivity, with significant benefits for
businesses and simultaneously for increasing job satisfaction for employees. Through the analysis
of this specific tobacco company, the thesis investigates how training and development strategies
can improve the skills of salespeople, enhance their productivity, and increase their job satisfaction
and which educational methods are used in each case. Through this case study, both the
perspectives of the company providing training and development to its human resources and those
of the employees participating in the training programs were investigated. It was found that
employee training has significant benefits for both sides, the company and the employees. | en_UK |
dc.description.abstract | Η αγορά των πωλήσεων στον τομέα της καπνοβιομηχανίας είναι ανταγωνιστική και πολύπλοκη,
καθότι επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες όπως οι νομικοί κανονισμοί, οι φορολογικές
πολιτικές της κάθε χώρας και φυσικά οι αλλαγές στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Για μια
εταιρία που δραστηριοποιείται σε αυτη την αγορά, οι εργαζόμενοι της αποτελούν έναν από τους
ποιο σημαντικούς της πόρους και ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων
εταιριών. Για να μπορέσουν οι εργαζόμενοι στην δυναμική αγορά της καπνοβιομηχανίας να είναι
αποδοτικοί και ανταγωνιστικοί θα πρέπει να παραμένουν ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της
αγοράς και να διαθέτουν συνεχώς τις απαραίτητες δεξιότητες για να μπορούν να προσαρμοστούν
άμεσα σε αυτή. Η παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά τη σημασία και τους τρόπους εκπαίδευσης
και ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού στον τομέα των πωλήσεων, με έμφαση στην περίπτωση
μιας ελληνικής καπνοβιομηχανίας. Η εκπαίδευση και ανάπτυξη των εργαζομένων αποτελεί
κρίσιμο παράγοντα για την αύξηση της αποδοτικότητας και της παραγωγικότητας τους, με
σημαντικά οφέλη για τις επιχειρήσεις και παράλληλα για την αύξηση της εργασιακής τους
ικανοποίησης. Μέσω της ανάλυσης της συγκεκριμένης καπνοβιομηχανίας, η εργασία διερευνά
πώς η στρατηγικές εκπαίδευσης και ανάπτυξης μπορούν να βελτιώσουν τις δεξιότητες των
πωλητών, να ενισχύσουν την παραγωγικότητα τους και να αυξήσουν την εργασιακή τους
ικανοποίηση και ποίες εκπαιδευτικές μέθοδοι χρησιμοποιούνται σε κάθε περίπτωση. Μέσα από τη
μελέτη της συγκεκριμένης περίπτωσης διερευνήθηκαν τόσο οι απόψεις της εταιρίας που
προσφέρει την εκπαίδευση και κατάρτιση στο ανθρώπινο δυναμικό της, όσο και των ίδιων των
εργαζόμενων που συμμετέχουν στα εκπαιδευτικά προγράμματα και διαπιστώθηκε πως η
εκπαίδευση των εργαζομένων έχει σημαντικά οφέλη και για τις δύο πλευρές, εταιρία εργαζόμενους | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | en_UK |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων | en_UK |
dc.subject | Εκπαίδευση | en_UK |
dc.subject | Ανάπτυξη | en_UK |
dc.subject | Ανθρώπινο Δυναμικό | en_UK |
dc.subject | Πωλήσεις | en_UK |
dc.subject | Καπνοβιομηχανία | en_UK |
dc.subject | Παραγωγικότητα | en_UK |
dc.subject | Ανταγωνιστικότητα | en_UK |
dc.subject | Εργασιακή Ικανοποίηση | en_UK |
dc.title | Η σημασία της εκπαίδευσης και ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού στον τομέα των πωλήσεων: Η περίπτωση μιας Καπνοβιομηχανίας | en_UK |
dc.title.alternative | Διπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση του εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών Master in Business Administration Διοίκηση στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος | en_UK |
dc.type | Thesis | en_UK |