dc.contributor.advisor | Vlassie, Eirini | |
dc.contributor.author | Σιώκου, Σταυρούλα | |
dc.date.accessioned | 2025-07-09T09:01:48Z | |
dc.date.available | 2025-07-09T09:01:48Z | |
dc.date.issued | 2025-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/13057 | |
dc.description | ENGLISH ABSTRACT
The present research within the framework of the postgraduate program, has as a
broader purpose to fill a research gap regarding loyalty (the intention to revisit and positive
comments - revisit intention and w.o.m.) of customers, visitors to Spas. What is being
researched and measured is the image they have of Spas. This is a case study. Loutraki,
Corinth, was chosen for this, due to its long tradition in the field of thermalism and the
existence of the center "Loutraki Thermal Spa". More generally, the intention was to study
the variables that influence and shape the quality of the experience, the value and how
these elements lead to satisfaction and the intention to revisit. The two main research
questions were:
a) how the overall experience received by the visitor builds satisfaction and b)
how satisfaction in turn creates, cultivates loyalty.
These two questions were then divided into hypotheses. The primary research was
conducted through questionnaires at the “Loutraki Thermal Spa” and on social media,
where one hundred and twenty (120) visitors voluntarily participated. The processing was
done with spss and the analysis with x2. The results of the research accepted and verified
the research questions. This data cultivates a special value for the promotion of “Loutraki
Thermal Spa”. Τhe study proved that the experience value leads to customer’s satisfaction
and that satisfaction leads to revisit intention and loyalty. By strengthening the
comparative advantage of Loutraki, the tourism product of the wider region is upgraded on
an annual demand basis. Finally, it is in line with the standards of sustainable tourism
development and the environment | en_UK |
dc.description.abstract | Η παρούσα έρευνα στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος, έχει σαν
ευρύτερο σκοπό να καλύψει ένα ερευνητικό κενό σχετικά με τη πιστότητα – loyalty, (τη
πρόθεση επανεπίσκεψης και τους θετικούς σχολιασμούς- revisit intention και w.o.m.) των
πελατών, επισκεπτών στα Spa. Αυτό που ερευνάται και μετριέται είναι η εικόνα που έχουν
για τα Spa. Πρόκειται για μία μελέτη περίπτωσης και επιλέχθηκε για αυτό το Λουτράκι
Κορινθίας, λόγω της μακρόχρονης παράδοσης στο τομέα του θερμαλισμού και της
ύπαρξης του κέντρου «Loutraki Thermal Spa». Γενικότερα, η πρόθεση ήταν να
μελετηθούν οι μεταβλητές που επηρεάζουν και διαμορφώνουν τη ποιότητα της εμπειρίας,
την αξία και πως αυτά τα στοιχεία οδηγούν στην ικανοποίηση και στη πρόθεση
επανεπίσκεψης. Τα δύο βασικά ερευνητικά ερωτήματα, ήταν
α)το πώς η συνολική εμπειρία που λαμβάνει ο επισκέπτης χτίζει την ικανοποίηση
και β) πως η ικανοποίηση με τη σειρά της δημιουργεί, καλλιεργεί το loyalty.
Τα δύο αυτά ερωτήματα στη συνέχεια χωρίστηκαν σε υποθέσεις. Η ποσοτική
πρωτογενής έρευνα έγινε μέσω ερωτηματολογίων στο χώρο του θερμαλιστικού κέντρου
του Λουτρακίου και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου συμμετείχαν εθελοντικά
εκατόν είκοσι (120) επισκέπτες. Η επεξεργασία έγινε με spss και η ανάλυση με x2. Τα
αποτελέσματα της έρευνας έκαναν δεκτά και επαλήθευσαν τα ερευνητικά ερωτήματα.
Διακρίθηκε και αποδείχθηκε πως η δημιουργία αξίας από τη πλευρά του προορισμού spa
οδηγεί στην ικανοποίηση και αυτή με τη σειρά της χτίζει τη πρόθεση επανεπίσκεψης.
Αυτό το δεδομένο, καλλιεργεί μία ιδιαίτερη αξία για το “Loutraki Thermal Spa”.
Ισχυροποιώντας το συγκριτικό πλεονέκτημα της πόλης του Λουτρακίου, αναβαθμίζεται το
τουριστικό προϊόν της ευρύτερης περιοχής σε ετήσια βάση ζήτησης. Συμβαδίζει τέλος, με
τα πρότυπα της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και του περιβάλλοντος. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | en_UK |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων | en_UK |
dc.subject | Εικόνα προορισμού σπα | en_UK |
dc.subject | ευεξία | en_UK |
dc.subject | εμπειρία | en_UK |
dc.subject | ποιότητα εμπειρίας | en_UK |
dc.subject | δημιουργία αξίας | en_UK |
dc.subject | πρόθεση επανεπίσκεψης | en_UK |
dc.subject | ικανοποίηση | en_UK |
dc.title | Loutraki Thermal Spa, το παρελθόν, η δημιουργία αξίας στο σήμερα και οι μελλοντικές προοπτικές στη ποιότητα των εμπειριών | en_UK |
dc.title.alternative | Διπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών εξ’αποστάσεως στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος | en_UK |
dc.type | Thesis | en_UK |