Show simple item record

Παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση χρήσης των ηλεκτρονικών καταστημάτων των Super Markets και τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών τους.

dc.contributor.advisorZairis, Antonios
dc.contributor.authorΒασματζίδης, Αλέξανδρος
dc.date.accessioned2025-07-10T07:00:58Z
dc.date.available2025-07-10T07:00:58Z
dc.date.issued2025-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/13071
dc.description.abstractΚύριος στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει τις αντιλήψεις και τις στάσεις των καταναλωτών στην Ελλάδα αναφορικά με τα ηλεκτρονικά καταστήματα των Super Markets. Συγκεκριμένα να διερευνήσει τους παράγοντες που ωθούν ή απωθούν τους καταναλωτές από τη χρήση των ηλεκτρονικών καταστημάτων, να προσδιορίσει το βαθμό ικανοποίησής τους και να αποσαφηνίσει τους παράγοντες που διαμορφώνουν την ικανοποίησή τους. Μεθοδολογικά για την επίτευξη του στόχου της εργασίας πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα σε 150 καταναλωτές μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου και οι λαμβανόμενες απαντήσεις επεξεργάστηκαν με το στατιστικό πακέτο SPSS. Κατά την επεξεργασία των απαντήσεων διαπιστώθηκε πως οι σημαντικότεροι λόγοι της επιλογής της χρήσης των ηλεκτρονικών καταστημάτων των Super Markets είναι ο περιορισμός των μετακινήσεων, η αποφυγή της μεταφοράς των προϊόντων, η εξοικονόμηση χρόνου και η πραγματοποίηση αγορών εκτός του τυπικού ωραρίου λειτουργίας τους, ενώ ανασταλτικό παράγοντα αποτελεί η πρόθεση επίσκεψης στο φυσικό κατάστημα στο πλαίσιο εξόδου και ψυχαγωγίας. Επιπρόσθετα επιβεβαιώθηκε πως η χρήση των ηλεκτρονικών καταστημάτων των Super Markets είναι συχνότερη από τους νεότερους και από όσους έχουν υψηλό εκπαιδευτικό επίπεδο και παρατηρήθηκε πως η ικανοποίηση των καταναλωτών είναι σε υψηλά επίπεδα και επηρεάζεται από την ευκολία χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος, τον σχεδιασμό και το περιεχόμενό του, την αντιλαμβανόμενη ασφάλεια και τις υπηρεσίες μετά την πώληση. Τέλος, εντοπίστηκε θετική συσχέτιση ανάμεσα στην ικανοποίηση των καταναλωτών και στην πρόθεσή τους να πραγματοποιήσουν μελλοντικές αγορές μέσω του ίδιου καναλιού αλλά και να παρακινήσουν τα οικεία τους πρόσωπα να μιμηθούν τη συμπεριφορά τους. Οι διοικήσεις των Super Markets, προκειμένου να διασφαλίσουν τη δέσμευση και την αύξηση των καταναλωτών που χρησιμοποιούν τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα, οφείλουν να προσέξουν ιδιαίτερα τους παράγοντες που τους προσδίδουν ικανοποίηση. Μέσα από ενδεδειγμένες πρακτικές οι επιχειρήσεις θα μπορούν να είναι ανταγωνιστικές και να εναρμονιστούν με τις τεχνολογικές και κοινωνικές εξελίξεις.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectSuper Marketsen_UK
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοen_UK
dc.subjectΠαράγοντες ώθησης/απώθησηςen_UK
dc.subjectΙκανοποίησηen_UK
dc.subjectΚαταναλωτέςen_UK
dc.titleΠαράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση χρήσης των ηλεκτρονικών καταστημάτων των Super Markets και τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών τους.en_UK
dc.title.alternativeΔιπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφοςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record