Αντιμετώπιση κρίσεων στο σχολείο, σε ακραία καιρικά φαινόμενα. Η περίπτωση Daniel στο Ν. Καρδίτσας
Thesis
Οι κρίσεις στα εκπαιδευτικά ιδρύματα αποτελούν ένα αυξανόμενο πρόβλημα που θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια, τη σταθερότητα και την ευημερία των σχολικών κοινοτήτων. Η παρούσα εργασία εξετάζει τη διαχείριση κρίσεων στα σχολεία με έμφαση σε περιπτώσεις έντονων καιρικών φαινομένων που σχετίζονται με την κλιματική κρίση, όπως ο κυκλώνας Daniel που έπληξε την περιοχή της Θεσσαλίας. Οι πλημμύρες είναι μια φυσική καταστροφή και συμβαίνουν συχνά τα τελευταία χρόνια στην πατρίδα μας. Τα αίτια οφείλονται είτε σε φυσικούς είτε σε ανθρώπινους παράγοντές. Η κακοκαιρία Daniel στο νομό Καρδίτσας επέφερε τεράστια ζημιά σε όλους τους τομείς της οικονομίας. Επέλεξα την παρούσα έρευνα ώστε να αναδείξω τα προβλήματα και τις κρίσεις τα που δημιούργησε αυτή η κακοκαιρία στα Σχολεία. Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν η ημιδομημένη συνέντευξη με ερωτήσεις ανοιχτού τύπου. Η έρευνά μου είναι βασισμένη στις απόψεις των εκπαιδευτικών. Της ετοιμότητας των Σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τα συνεντευξιαζόμενα άτομα ήταν επτά άντρες και τρεις γυναίκες. Η έρευνα έδειξε ότι τα σχολικά κτήρια είχαν πολλά προβλήματα πριν την κακοκαιρία. Ο σχεδιασμός των Σχολείων περιορίζετε κυρίως στους σεισμούς τα προληπτικά μέτρα ήταν περιορισμένα. Οι εκπαιδευτικοί ζήτησαν τη βοήθεια ψυχολόγων για τους ίδιους και για τα παιδιά. Μετά την κρίση προσαρμόστηκαν σε διαδικτυακές πλατφόρμες και καινούργια μέσα διδασκαλίας.