Show simple item record

Αντιμετώπιση κρίσεων στο σχολείο, σε ακραία καιρικά φαινόμενα. Η περίπτωση Daniel στο Ν. Καρδίτσας

dc.contributor.advisorPersefoni Fokiali
dc.contributor.advisorRepa, Anastasia
dc.contributor.authorΞάφης, Θωμάς
dc.date.accessioned2025-07-10T08:10:26Z
dc.date.available2025-07-10T08:10:26Z
dc.date.issued2025-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/13076
dc.description.abstractΟι κρίσεις στα εκπαιδευτικά ιδρύματα αποτελούν ένα αυξανόμενο πρόβλημα που θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια, τη σταθερότητα και την ευημερία των σχολικών κοινοτήτων. Η παρούσα εργασία εξετάζει τη διαχείριση κρίσεων στα σχολεία με έμφαση σε περιπτώσεις έντονων καιρικών φαινομένων που σχετίζονται με την κλιματική κρίση, όπως ο κυκλώνας Daniel που έπληξε την περιοχή της Θεσσαλίας. Οι πλημμύρες είναι μια φυσική καταστροφή και συμβαίνουν συχνά τα τελευταία χρόνια στην πατρίδα μας. Τα αίτια οφείλονται είτε σε φυσικούς είτε σε ανθρώπινους παράγοντές. Η κακοκαιρία Daniel στο νομό Καρδίτσας επέφερε τεράστια ζημιά σε όλους τους τομείς της οικονομίας. Επέλεξα την παρούσα έρευνα ώστε να αναδείξω τα προβλήματα και τις κρίσεις τα που δημιούργησε αυτή η κακοκαιρία στα Σχολεία. Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν η ημιδομημένη συνέντευξη με ερωτήσεις ανοιχτού τύπου. Η έρευνά μου είναι βασισμένη στις απόψεις των εκπαιδευτικών. Της ετοιμότητας των Σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τα συνεντευξιαζόμενα άτομα ήταν επτά άντρες και τρεις γυναίκες. Η έρευνα έδειξε ότι τα σχολικά κτήρια είχαν πολλά προβλήματα πριν την κακοκαιρία. Ο σχεδιασμός των Σχολείων περιορίζετε κυρίως στους σεισμούς τα προληπτικά μέτρα ήταν περιορισμένα. Οι εκπαιδευτικοί ζήτησαν τη βοήθεια ψυχολόγων για τους ίδιους και για τα παιδιά. Μετά την κρίση προσαρμόστηκαν σε διαδικτυακές πλατφόρμες και καινούργια μέσα διδασκαλίας.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectκαινούργια μέσα διδασκαλίαςen_UK
dc.subjectκρίσεις στα εκπαιδευτικά ιδρύματαen_UK
dc.subjectσταθερότηταen_UK
dc.subjectκυκλώνας Danielen_UK
dc.titleΑντιμετώπιση κρίσεων στο σχολείο, σε ακραία καιρικά φαινόμενα. Η περίπτωση Daniel στο Ν. Καρδίτσαςen_UK
dc.title.alternativeΔιπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση - Εκπαιδευτική Διοίκηση στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφοςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record