Εμφάνιση απλής εγγραφής

Απόψεις των εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης όσον αφορά τη διαχείριση των μαθητών/τριών με διαγνωσμένες μαθησιακές δυσκολίες προκειμένου να διευκολυνθούν στις εξετάσεις

dc.contributor.advisorKampouromali, Ioanna
dc.contributor.authorΜαργαρίτη, Ευτυχία
dc.date.accessioned2025-07-10T11:36:41Z
dc.date.available2025-07-10T11:36:41Z
dc.date.issued2025-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/13086
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT Educational policy provides various adjustments and accommodations to help students with learning difficulties achieve the goals set by the curriculum and demonstrate proficiency in their exams. However, it does not provide adequate guidance to teachers on how to select and implement effective accommodations to maximize student performance during assessments. This study examines the views of secondary education teachers regarding existing accommodations during school-based assessments and national exams for students with diagnosed learning difficulties, as well as the barriers they face in their implementation. For this purpose, a quantitative study was conducted through a questionnaire distributed to a sample of 54 secondary education teachers. The findings of the research revealed that, although teachers use a variety of accommodations, they encounter difficulties in their implementation. For this reason, there is a need for further support through the strengthening of support structures and appropriate training of teachers, so that they can be assisted in their educational work and in the individualized management of students with learning difficulties within the context of inclusive education.en_UK
dc.description.abstractΗ εκπαιδευτική πολιτική παρέχει διάφορες προσαρμογές και διευκολύνσεις ώστε οι μαθητές/τριες με μαθησιακές δυσκολίες να μπορέσουν να επιτύχουν τους στόχους που καθορίζονται από το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών και να επιδείξουν επάρκεια στις εξετάσεις τους. Ωστόσο δεν παρέχει επαρκή καθοδήγηση στους/στις εκπαιδευτικούς ώστε να επιλέξουν και να εφαρμόσουν αποτελεσματικές διευκολύνσεις για την μεγιστοποίηση της απόδοσής τους κατά την αξιολόγηση. Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται τις απόψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τις υφιστάμενες διευκολύνσεις κατά την ενδοσχολική αξιολόγηση και τις πανελλαδικές εξετάσεις για τους μαθητές/τριες με διαγνωσμένες μαθησιακές δυσκολίες, καθώς και τα εμπόδια που συναντούν κατά την εφαρμογή τους. Για το σκοπό αυτό διεξήχθη ποσοτική έρευνα με χορήγηση ερωτηματολογίου σε δείγμα 54 εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τα πορίσματα της έρευνας έδειξαν ότι, αν και οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν ποικιλία διευκολύνσεων, διαπιστώνουν δυσκολίες στην εφαρμογή τους. Για το λόγο αυτό δημιουργείται η ανάγκη περαιτέρω υποστήριξης με την ενίσχυση των υποστηρικτικών δομών και την κατάλληλη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, ώστε να βοηθηθούν στο εκπαιδευτικό τους έργο και στην εξατομικευμένη διαχείριση των μαθητών/τριών με μαθησιακές δυσκολίες στο πλαίσιο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Ψυχολογίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου,en_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectενδοσχολική αξιολόγησηen_UK
dc.subjectπανελλαδικές εξετάσειςen_UK
dc.subjectδιαγνωσμένες μαθησιακές δυσκολίεςen_UK
dc.subjectυποστηρικτικές δομέςen_UK
dc.subjectδιευκολύνσεις και εμπόδιαen_UK
dc.subjectεπιμόρφωση εκπαιδευτικώνen_UK
dc.titleΑπόψεις των εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης όσον αφορά τη διαχείριση των μαθητών/τριών με διαγνωσμένες μαθησιακές δυσκολίες προκειμένου να διευκολυνθούν στις εξετάσειςen_UK
dc.title.alternativeΔιπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφοςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής