dc.contributor.author | Μπαζίνας, Ευάγγελος | |
dc.date.accessioned | 2025-07-22T11:56:32Z | |
dc.date.available | 2025-07-22T11:56:32Z | |
dc.date.issued | 2023-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/13183 | |
dc.description | ENGLISH ABSTRACT
In today’s era of technological revolution, the term “Smart City” is of concern to many
countries worldwide and the subject of study by many researchers. One of the areas of the Smart
City that has been particularly studied is that of Smart Mobility. A promising technology in the
context of Smart Mobility is V2X communication between vehicles and entities. V2V and V2I
communications between vehicles and infrastructure, which are part of V2X communication
technology, allows wireless communication for the exchange of data and warning messages
that inform drivers of potential situations that may affect traffic on the road network, such as
accidents. In this thesis, simulations of Smart Mobility systems will be implemented using
programs such as VEINS, OMNET++ and SUMO through which realistic traffic conditions
prevailing in the city of Xanthi will be simulated. An analysis of the results of each simulation
will follow in order to draw useful conclusions regarding the functionality of the V2V and V2I
side of a smart vehicle network. The aim of this thesis is, first to examine whether the topology
of the RSUs that has been applied to the map of Xanthi city is suitable for covering the whole
road network, then to select the appropriate range of data transmission between vehicles and
RSUs, so that there is continuous communication with the least loss in data packets and finally
to illustrate any positive results obtained for traffic management in the city of Xanthi, especially
in emergency situations | en_UK |
dc.description.abstract | Στην σημερινή εποχή της τεχνολογικής επανάστασης, ο όρος «Έξυπνη Πόλη» απασχολεί
πολλές χώρες παγκοσμίως και αποτελεί αντικείμενο μελέτης πολλών ερευνητών. Ένας από
τους τομείς της Έξυπνης Πόλης, ο οποίος έχει μελετηθεί ιδιαίτερα, είναι αυτός της Έξυπνης
Μετακίνησης. Μια πολλά υποσχόμενη τεχνολογία στα πλαίσια της Έξυπνης μετακίνησης, είναι
η V2X επικοινωνία μεταξύ οχημάτων με οντότητες. Οι επικοινωνίες V2V και V2I μεταξύ
οχημάτων και υποδομών, οι οποίες αποτελούν μέρος της V2X επικοινωνίας, επιτρέπουν την
ανταλλαγή δεδομένων και προειδοποιητικών μηνυμάτων ενημερώνοντας τους οδηγούς για
πιθανές καταστάσεις που μπορεί να επηρεάσουν την κυκλοφορία στο οδικό δίκτυο, όπως
ατυχήματα. Στην παρούσα διατριβή θα γίνει υλοποίηση προσομοιώσεων συστημάτων έξυπνης
μετακίνησης, με την χρήση προγραμμάτων όπως το VEINS, OMNET++ και SUMO μέσω των
οποίων θα αποτυπωθούν ρεαλιστικές συνθήκες κυκλοφορίας που επικρατούν στην πόλη της
Ξάνθης. Θα ακολουθήσει ανάλυση των αποτελεσμάτων κάθε προσομοίωσης για την εξαγωγή
χρήσιμων συμπερασμάτων ως προς την λειτουργικότητα της V2V και V2I πλευράς ενός
δικτύου οχημάτων. Σκοπός της διατριβής είναι, αρχικά να εξετασθεί αν η τοπολογία των
μονάδων RSU που έχει εφαρμοστεί στον χάρτη της Ξάνθης, είναι η κατάλληλη για την κάλυψη
ολόκληρου του οδικού δικτύου της πόλης, στην συνέχεια να επιλεχθεί η κατάλληλη εμβέλεια
μετάδοσης δεδομένων μεταξύ οχημάτων και μονάδων RSU, έτσι ώστε να υπάρχει συνεχής
επικοινωνία με τις λιγότερες απώλειες σε πακέτα δεδομένων και τέλος να αποτυπωθούν τα
όποια τα θετικά αποτελέσματα προκύψουν για την διαχείριση της κυκλοφορίας στην πόλη της
Ξάνθης, ειδικά σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Μεταπτυχιακό στα Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | en_UK |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων | en_UK |
dc.subject | Έξυπνη Πόλη | en_UK |
dc.subject | Έξυπνη Μετακίνηση | en_UK |
dc.subject | VEINS, OMNET++ | en_UK |
dc.subject | SUMO | en_UK |
dc.subject | V2X | en_UK |
dc.subject | V2V | en_UK |
dc.subject | V2I | en_UK |
dc.subject | RSU | en_UK |
dc.title | Επικοινωνιακή υποστήριξη V2X σε έξυπνα δίκτυα μεταφοράς, Μελέτη Περίπτωσης για την πόλη της Ξάνθης | en_UK |
dc.title.alternative | Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή εκπονήθηκε στο πλαίσιο των σπουδών για την απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις | en_UK |
dc.type | Thesis | en_UK |