Τα κίνητρα των καταναλωτών σχετικά με την χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης ως εργαλείο για την πρόθεση αγοράς στον κλάδο του τουρισμού.

Γιαννοπούλου, Ευαγγελία (2023-01)

ENGLISH ABSTRACT The preparation of this thesis is carried out within the framework of the Master's Degree Programme "MBA in Tourism Distance Learning" of Neapolis University Pafos. The motivations of Social Media in shaping consumers' purchase intention are analysed. Specifically, the way in which the degree of information, interactivity and demographic characteristics of consumers affect the formation of their purchase intention. Initially, a secondary literature search is carried out in order to analyse the main variables of the subject matter and the relationships between them. Subsequently, a primary survey is carried out with the help of questionnaire which is conducted electronically to 182 people carrying out important conclusions. The findings showed that consumers have a positive correlation with online purchase intention as the degree of information and interactivity has a significant impact on shaping consumers' purchase intention. In addition, demographic characteristics and in particular the solar group have a significant impact on consumer behaviour. The research is capable of being researched by both Tourism and Marketing scientists as well as conducting effective strategies taking advantage of the powerful influence of Social Media. Finally, it is recommended for future research to research the subject in foreign countries, either to analyze a specific age group or to analyze a specific digital tool as well as to analyze the same subject matter after a certain period of time.

Thesis

Η εκπόνηση της παρούσας διπλωματικής εργασίας πραγματοποιείται μέσα στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «MBA in Tourism Distance Learning» του Neapolis University Pafos. Αναλύονται τα κίνητρα των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην διαμόρφωση της πρόθεσης αγοράς των καταναλωτών. Συγκεκριμένα ο τρόπος που επιδρούν ο βαθμός πληροφόρησης, διαδραστικότητας και τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των καταναλωτών στην διαμόρφωση της πρόθεσης αγοράς τους. Αρχικά διεξάγεται δευτερογενής βιβλιογραφική έρευνα ώστε να αναλυθούν οι βασικές μεταβλητές της θεματολογίας καθώς και οι μεταξύ τους σχέσεις. Εν συνεχεία διεξάγεται πρωτογενής έρευνα με την βοήθεια ερωτηματολογίου το οποίο διενεμήθει ηλεκτρονικά σε 182 άτομα διεξάγοντας σημαντικά συμπεράσματα. Τα ευρήματα έδειξαν ότι οι καταναλωτές έχουν θετική συσχέτιση με την διαδικτυακή πρόθεση αγοράς καθώς ο βαθμός πληροφόρησης και διαδραστικότητας επηρεάζει σημαντικά την διαμόρφωση της πρόθεσης αγοράς των καταναλωτών. Επιπλέον τα δημογραφικά χαρακτηριστικά και συγκεκριμένα η ηλιακή ομάδα επηρεάζουν σημαντικά την συμπεριφορά των καταναλωτών. Η έρευνα είναι ικανή να αναλυθεί τόσο από επιστήμονες Τουρισμού καθώς και Μάρκετινγκ διεξάγοντας αποτελεσματικές στρατηγικές επωφελούμενοι από την ισχυρή επιρροή των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Τέλος συνίσταται για μελλοντική έρευνα να ερευνηθεί το αντικείμενο σε χώρες του εξωτερικού είτε να αναλυθεί σε συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα είτε να γίνει ανάλυση συγκεκριμένου ψηφιακού εργαλείου καθώς και ανάλυση της ίδιας θεματολογίας ύστερα από ένα χρονικό διάστημα.