Browsing Conference papers by Title

Now showing items 81-96 of 96

  • Η Νεανική Επιχειρηματικότητα στην Κύπρο: Μια ανάλυση των κύριων χαρακτηριστικών της 

    Masouras, Andreas (Neapolis University of Paphos (NUP)., 2019)
    Η επιχειρηματικότητα, και ιδιαίτερα η νεανική επιχειρηματικότητα αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα πεδία συζήτησης στα πλαίσια μιας θεσμικής ανάλυσης αφού ουσιαστικά οι θεσμικές διαδικασίες και συνθήκες επηρεάζουν σε ...

  • Θεωρήσεις των ανθρωπιστικών και των κοινωνικών επιστημών 

    Kopsidas, Odysseas (Neapolis University Paphos, 2019)
    Η διεπιστημονική προσέγγιση αποτελεί ταυτόχρονα την αιτία αλλά και το αποτέλεσμα της συνέργειας που αναπτύσσεται μεταξύ των διαφόρων κλάδων ης Επιστήμης. Η Οικονομική Επιστήμη δανείζει και δανείζεται εργαλεία και μεθόδους ...

  • Κατασκευή ψηφιακής αφίσας σε περιβάλλον συνεργατικής μάθησης 

    Kakavas, Konstantinos; Kordaki, Maria; Manesis, Nikolaos (Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, 2017-04)
    Η παρούσα εργασία αφορά στην κατασκευή ψηφιακής αφίσας από μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε στα πλαίσια των εργασιών ενός ευρύτερου ευρωπαϊκού προγράμματος που πραγματοποιήθηκε με θέμα την υγιεινή διατροφή. ...

  • Μετρώ και υπολογίζω βάρη 

    Kakavas, Constantinos; Alexopoulos, Christos; Manesis, Nikolaos (Πανελλήνια ένωση σχολικών συμβούλων, 2013-11)
    Οι σύγχρονες προσεγγίσεις της διδακτικής των Μαθηματικών δίνουν βαρύτητα στη διδασκαλία μέσα από τη χρήση προβλημάτων περιεχομένου (contexts). Η ακριβής και τυποποιημένη μαθητικοποιημένη έκφραση των δεδομένων του κάθε ...

  • Ο ρόλος των Θεσμών στην Οικονομική Επίδοση 

    Vliamos, Spyros (ΤΕΙ Λαμίας, 2008)
    Μελέτες που αφορούν την οικονομική ανάπτυξη θεωρούν ότι η θεσμική δομή της χώρας είναι ο κυριότερος παράγων της αναπτυξιακής δυναμικής. Τούτο σημαίνει ότι δημιουργείται ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο η συμπεριφορά των οικονομικών ...

  • Πολυμεσικά στοιχεία στην σχολική εξ αποστάσεως ενισχυτική διδασκαλία = Multimedia tools in online teaching process 

    Κωνσταντινίδη, Δέσποινα Δ.; Αθανασούλα-Ρέππα, Αναστασία (ICODL (International Conference in Open and Distance Learning, 2021-11)
    Κύριο θεματικό πεδίο της παρούσας εργασίας ήταν η χρήση πολυμεσικών στοιχείων στη σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση καταλήξαμε σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε κατά τη σχολική χρονιά 2020-2021 ...

  • Πρόσφυγες : χαράζοντας δρόμους 

    Λαμπροπούλου, Αθηνά; Αγγελοπούλου, Αγγελική; Μάνεσης, Νικόλαος (2016)
    Παρά τη διάδοση ενός διεθνούς κινήματος προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και μια προσπάθεια σε παγκόσμιο επίπεδο νομικής κατοχύρωσης τους, καθημερινά καταγράφονται καταφορές παραβιάσεις ανθρώπινών δικαιωμάτων, οι ...

  • Σέβομαι την ετερότητα. Συνυπάρχω αρμονικά. Διδακτικό σενάριο Θρησκευτικών Γ΄ Δημοτικού. 

    Vlachou, Elisavet; Fligkou, Ioanna; Manesis, Nikolaos (Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ, 2017)
    Ο θρησκευτικός εγγραμματισμός στοχεύει στον πολιτισμικό εγκλιματισμό του μαθητή/μαθήτριας στη συνειδητοποίηση της οικουμενικότητας. Η σύγχρονη θρησκευτική μάθηση διευκολύνει την προσωπική και συνεργατική διερεύνηση της ...

  • Συνεργατική δημιουργία ψηφιακού εννοιολογικού χάρτη από μαθητές για τη νοθεία των τροφίμων 

    Kakavas, Panagiotis; Kordaki, Maria; Manesis, Nikolaos (Ανώτατη σχολή παιδαγωγικής & τεχνολογικής εκπαίδευσης, 2017-04)
    Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια διδακτική παρέμβαση συνεργατικής ανάπτυξης και δημιουργίας εννοιολογικού χάρτη από μαθήτριες/μαθητές δημοτικού σχολείου σχετικά με την έννοια της νοθείας των ποτών και των τροφίμων. ...

  • Συνεργατική κατασκευή ψηφιακής αφήγησης για τη μάθηση της έννοιας της Συνιστώμενης Ημερήσιας πρόσληψης των θρεπτικών συστατικών 

    Kakavas, Panagiotis; Kordaki, Maria; Manesis, Nikolaos (Ανώτατη σχολή παιδαγωγικής & τεχνολογικής εκπαίδευσης, 2017-04)
    Το παρόν άρθρο παρουσιάζει μια διδακτική παρέμβαση συνεργατικής κατασκευής ψηφιακής ιστορίας και σχετίζεται με την έννοια της Συνιστώμενης Ημερήσιας Πρόσληψης (ΣΗΠ) των θρεπτικών συστατικών των τροφίμων και την ασφαλή ...

  • Συνεργατική σχεδίαση ψηφιακής παρουσίασης για τη μάθηση εννοιών σχετικών με τη "Μικροβιακή επιμόλυνση των τροφίμων" 

    Kakava, Ismini; Kordaki, Maria; Manesis, Nikolaos (Ανώτατη σχολή παιδαγωγικής & τεχνολογικής εκπαίδευσης, 2017-04)
    Το παρόν άρθρο παρουσιάζει μια διδακτική παρέμβαση συνεργατικής σχεδίασης ψηφιακής παρουσίασης με την αξιοποίηση του λογισμικού παρουσιάσεων MS PowerPoint και σχετίζεται με την έννοια της Μικροβιακής επιμόλυνσης των τροφίμων. ...

  • Τα επιμορφωτικά κίνητρα των εκπαιδευτικών για την αντιμετώπιση των αναγκών των δίγλωσσων μαθητών στο δημοτικό σχολείο 

    Samanta, Aggeliki; Manesis, Nikolaos; Aggelopoulou, Paraskevi (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2017)
    Η παρούσα έρευνα στοχεύει να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών για τα κίνητρα που υιοθετούν σχετικά με την περαιτέρω επιμόρφωση τους σε θέματα διαπολιτισμικής παιδαγωγικής για την κάλυψη των αναγκών των δίγλωσσων ...

  • Τέλεια και ατελής διαίρεση 

    Kakavas, Panagiotis; Karabasi, Evanthia; Manesis, Nikolaos (Πανελλήνια ένωση σχολικών συμβούλων, 2013-11)
    Η διδασκαλία των Μαθηματικών στην ελληνική πραγματικότητα προκαλεί πολλές φορές δυσκολίες και δυσχέρειες στην εκπαιδευτική πράξη, τόσο στους μαθητές όσο και στους εκπαιδευτικούς. Συγκεκριμένα η διδασκαλία της διαίρεσης δε ...

  • Το σύστημα τελών για την ρύπανση: πόσο αποτελεσματικό μπορεί να είναι για τη δημόσια διοίκηση; 

    Vliamos, Spyros (Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης, 1994)
    Πολλοί οικονομολόγοι σε πολλές Χώρες, εδώ και δύο δεκαετίες περίπου, αναζητώντας λύση στο πρόβλημα της ρύπανσης του περιβάλλοντος, πρότειναν στη Δημόσια Διοίκηση να καθορίσει ένα σύστημα επιβολής τελών στους ρυπαίνοντες ...

  • Το συμπλήρωμα του 10 

    Kakava, Ismini; Lambropoulou, Athina; Manesis, Nikolaos (Πανελλήνια ένωση σχολικών συμβούλων, 2013)
    Το σχέδιο μαθήματος διάρκειας 90’ που θα αναπτυχθεί αφορά στην κατανόηση του συμπληρώματος του αριθμού 10 από τους μαθητές της Α’ τάξης. Με το σχέδιο που θα παρουσιάσουμε θα αναδείξουμε τη χρήση διαφορετικών στρατηγικών ...

  • «Υγιεινά τρόφιμα και… με τη βούλα» 

    Unknown author (2016-11)
    Ο νομπελίστας ποιητής William Butler Yeats είχε πει πως «η εκπαίδευση δεν είναι το γέμισμα ενός κουβά, αλλά το άναμμα μιας φλόγας», καταδεικνύοντας την ανάγκη για αποφυγή της στείρας παροχής γνώσεων εκ μέρους των λειτουργών ...