Search
Now showing items 1-3 of 3
Η Διαδικασία Αξιολόγησης στα Πειραματικά Σχολεία. Η αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Το παράδειγμα των Πειραματικών Σχολείων Πανεπιστημίου Πατρών
(ΠΕΣΣ Πανελλήνια Ένωση σχολικών συμβούλων, 2017-02)
Το σχολικό έτος 2012-13 εφαρμόστηκε για πρώτη φορά η διαδικασία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών που υπηρετούσαν στα Πειραματικά σχολεία. Ήταν μια πρωτόγνωρη διαδικασία αποτίμησης, αφού τα τελευταία 30 χρόνια δεν έχει ...
Εκπαίδευση Παιδιών-Προσφύγων: Γνώσεις και Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνέδριου eTwinning, Πάτρα, 2017-11)
Η παρούσα έρευνα μελετά τις γνώσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχολικών
μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Αχαΐας στα οποία φοίτησαν
παιδιά-πρόσφυγες το 2016-2017, σχετικά με τη νομοθεσία και ...
Τα επιμορφωτικά κίνητρα των εκπαιδευτικών για την αντιμετώπιση των αναγκών των δίγλωσσων μαθητών στο δημοτικό σχολείο
(Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2017)
Η παρούσα έρευνα στοχεύει να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών για τα κίνητρα που υιοθετούν σχετικά με την περαιτέρω επιμόρφωση τους σε θέματα διαπολιτισμικής παιδαγωγικής για την κάλυψη των αναγκών των δίγλωσσων ...