Browsing School of Economic Sciences and Business by Author "Manesis, Nikolaos"

Now showing items 21-32 of 32

  • Η Τεχνική της ενεργού ακρόασης συμβουλευτική παρέμβαση σε ομάδα γονέων 

    Michalou, Emilia; Manesis, Nikolaos (Opportuna, 2015)
    Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνήσει τις απόψεις των γονέων που συμμετείχαν εθελοντικά σε ένα πρόγραμμα συμβουλευτικής παρουσίασης, διάρκειας 15 ωρών σχετικά με συγκεκριμένες τεχνικές παρουσίασης που διευκολύνουν την ...

  • Κατασκευή ψηφιακής αφίσας σε περιβάλλον συνεργατικής μάθησης 

    Kakavas, Konstantinos; Kordaki, Maria; Manesis, Nikolaos (Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, 2017-04)
    Η παρούσα εργασία αφορά στην κατασκευή ψηφιακής αφίσας από μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε στα πλαίσια των εργασιών ενός ευρύτερου ευρωπαϊκού προγράμματος που πραγματοποιήθηκε με θέμα την υγιεινή διατροφή. ...

  • Μετρώ και υπολογίζω βάρη 

    Kakavas, Constantinos; Alexopoulos, Christos; Manesis, Nikolaos (Πανελλήνια ένωση σχολικών συμβούλων, 2013-11)
    Οι σύγχρονες προσεγγίσεις της διδακτικής των Μαθηματικών δίνουν βαρύτητα στη διδασκαλία μέσα από τη χρήση προβλημάτων περιεχομένου (contexts). Η ακριβής και τυποποιημένη μαθητικοποιημένη έκφραση των δεδομένων του κάθε ...

  • Οι μύθοι και η ελιά 

    Kakava, Ismini; Kakavas, Panagiotis; Manesis, Nikolaos (Νέος παιδαγωγός, 2015-05)
    Το παρόν διδακτικό σενάριο αφορά στη διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου της Γλώσσας της Δ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου και λειτουργεί ως επέκταση του κεφαλαίου «Οι μύθοι και η ελιά», της διδακτικής ενότητας «Η ελιά». ...

  • Σέβομαι την ετερότητα. Συνυπάρχω αρμονικά. Διδακτικό σενάριο Θρησκευτικών Γ΄ Δημοτικού. 

    Vlachou, Elisavet; Fligkou, Ioanna; Manesis, Nikolaos (Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ, 2017)
    Ο θρησκευτικός εγγραμματισμός στοχεύει στον πολιτισμικό εγκλιματισμό του μαθητή/μαθήτριας στη συνειδητοποίηση της οικουμενικότητας. Η σύγχρονη θρησκευτική μάθηση διευκολύνει την προσωπική και συνεργατική διερεύνηση της ...

  • Συνεργατική δημιουργία ψηφιακού εννοιολογικού χάρτη από μαθητές για τη νοθεία των τροφίμων 

    Kakavas, Panagiotis; Kordaki, Maria; Manesis, Nikolaos (Ανώτατη σχολή παιδαγωγικής & τεχνολογικής εκπαίδευσης, 2017-04)
    Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια διδακτική παρέμβαση συνεργατικής ανάπτυξης και δημιουργίας εννοιολογικού χάρτη από μαθήτριες/μαθητές δημοτικού σχολείου σχετικά με την έννοια της νοθείας των ποτών και των τροφίμων. ...

  • Συνεργατική κατασκευή ψηφιακής αφήγησης για τη μάθηση της έννοιας της Συνιστώμενης Ημερήσιας πρόσληψης των θρεπτικών συστατικών 

    Kakavas, Panagiotis; Kordaki, Maria; Manesis, Nikolaos (Ανώτατη σχολή παιδαγωγικής & τεχνολογικής εκπαίδευσης, 2017-04)
    Το παρόν άρθρο παρουσιάζει μια διδακτική παρέμβαση συνεργατικής κατασκευής ψηφιακής ιστορίας και σχετίζεται με την έννοια της Συνιστώμενης Ημερήσιας Πρόσληψης (ΣΗΠ) των θρεπτικών συστατικών των τροφίμων και την ασφαλή ...

  • Συνεργατική σχεδίαση ψηφιακής παρουσίασης για τη μάθηση εννοιών σχετικών με τη "Μικροβιακή επιμόλυνση των τροφίμων" 

    Kakava, Ismini; Kordaki, Maria; Manesis, Nikolaos (Ανώτατη σχολή παιδαγωγικής & τεχνολογικής εκπαίδευσης, 2017-04)
    Το παρόν άρθρο παρουσιάζει μια διδακτική παρέμβαση συνεργατικής σχεδίασης ψηφιακής παρουσίασης με την αξιοποίηση του λογισμικού παρουσιάσεων MS PowerPoint και σχετίζεται με την έννοια της Μικροβιακής επιμόλυνσης των τροφίμων. ...

  • Σχολικός εκφοβισμός : απόψεις εκπαιδευτικών για τα χαρακτηριστικά θύτη και θύματος 

    Lambropoulou, Athina; Manesis, Nikolaos (Ινστιτούτο εκπαιδευτικής πολιτικής, 2016)
    Ο σχολικός εκφοβισμός (bullying) αναγνωρίζεται πλέον ως ένα σημαντικό πρόβλημα, το οποίο διαταράσσει την ομαλή σχολική λειτουργία σε πολλές χώρες του κόσμου και απαιτεί την έγκαιρη αναγνώριση, αντιμετώπιση και πρόληψη από ...

  • Τα επιμορφωτικά κίνητρα των εκπαιδευτικών για την αντιμετώπιση των αναγκών των δίγλωσσων μαθητών στο δημοτικό σχολείο 

    Samanta, Aggeliki; Manesis, Nikolaos; Aggelopoulou, Paraskevi (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2017)
    Η παρούσα έρευνα στοχεύει να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών για τα κίνητρα που υιοθετούν σχετικά με την περαιτέρω επιμόρφωση τους σε θέματα διαπολιτισμικής παιδαγωγικής για την κάλυψη των αναγκών των δίγλωσσων ...

  • Τέλεια και ατελής διαίρεση 

    Kakavas, Panagiotis; Karabasi, Evanthia; Manesis, Nikolaos (Πανελλήνια ένωση σχολικών συμβούλων, 2013-11)
    Η διδασκαλία των Μαθηματικών στην ελληνική πραγματικότητα προκαλεί πολλές φορές δυσκολίες και δυσχέρειες στην εκπαιδευτική πράξη, τόσο στους μαθητές όσο και στους εκπαιδευτικούς. Συγκεκριμένα η διδασκαλία της διαίρεσης δε ...

  • Το συμπλήρωμα του 10 

    Kakava, Ismini; Lambropoulou, Athina; Manesis, Nikolaos (Πανελλήνια ένωση σχολικών συμβούλων, 2013)
    Το σχέδιο μαθήματος διάρκειας 90’ που θα αναπτυχθεί αφορά στην κατανόηση του συμπληρώματος του αριθμού 10 από τους μαθητές της Α’ τάξης. Με το σχέδιο που θα παρουσιάσουμε θα αναδείξουμε τη χρήση διαφορετικών στρατηγικών ...