Search
Now showing items 1-1 of 1
«Συμπεριφορά Καταναλωτών απέναντι στις αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους: η περίπτωση του καταναλωτικού κοινού στην Ελλάδα.»
(Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2020)
Οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους (Low Cost Carriers – LCCs) γνωρίζουν σήμερα μεγάλη ανάπτυξη, αξιοποιώντας ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό επιχειρηματικό μοντέλο που βασίζεται στο χαμηλό κόστος που απορρέει από τη χρήση ...