Browsing School of Economics, Administration and Computer Science by Subject "Marketing"

Now showing items 1-4 of 4

  • B2B Σχέσεις με την χρήση ψηφιακής Τεχνολογίας 

    Δασκαλόπουλος, Ιωσήφ (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023)
    Η Ελλάδα κατάφερε να βελτιώσει την θέση της στην χρήση ψηφιακής τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια μέσα από την ψηφιακή ωριμότητα των δημοσίων υπηρεσιών αλλά ακόμα έχει σημαντικό έδαφος να καλύψει για να μπορέσει να πλησιάσει ...

  • Πώς τα CRM συστήματα βοηθούν στην αύξηση των πωλήσεων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα 

    Μαρμαρίδης, Ιάκωβος (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)
    Καθώς ο ανταγωνισμός και η μάχη της επιβίωσης των επιχειρήσεων είναι καθημερινό φαινόμενο, οι επιχειρήσεις ψάχνουν τρόπους για να μπορέσουν δώσουν λύσεις σε αυτήν την πρόκληση. Η ανάπτυξη των CRM συστημάτων αποτελεί βασικό ...

  • Στρατηγική επιχειρησιακού μάρκετινγκ και NFTs 

    Κλάδης, Στέφανος (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)
    Τα NFTs και η τεχνολογία blockchain έχουν φέρει μια επανάσταση τα τελευταία χρόνια σε σημαντικούς τομείς, όπως τον τομέα των συναλλαγών και της ψηφιοποίησης αντικειμένων. Λόγω της καινούριας τεχνολογίας την οποία εκπροσωπούν ...

  • Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως μέσο προώθησης στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Η περίπτωση της Cosmote 

    Γούτσιου, Ευαγγελία (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Ως βασικός σκοπός της παρούσης εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, επεξεργασία και συζήτηση βιβλιογραφικών (ποιοτικών) αλλά και ποσοτικών δεδομένων μέσα από τη χρήση ερωτηματολογίου έρευνας, για τα Μέσα Κοινωνικής ...