Statistical Report for School of Economics, Administration and Computer Science

Showing Data ( Last Five Years )

 

Top Downloads for August 2025

TitleCreatorPublisherDateCount
The relation between human resources management (HRM) practices and job satisfaction in the European firmsBusiness Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos2022-0141
Exploring the impact of digital engagement strategies on customer loyalty in the retail industryΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0640
Business plan for a spa -salon enterprise in PaphosMaster of Business Administration, Shcool of Business, Neapolis University Pafos201438
Μεθόδοι και διδασκαλίες σε παιδιά με ΔΕΠΥΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2019-0437
The impact of social media on customer behaviour in the hospitality industryDigital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos202235
Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση, Προκλήσεις Εκπαιδευτικών και πως επηρεάζεται τελικά η κριτική σκέψη των μαθητώνΜεταπτυχιακό στα Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2023-0533
The Impact of Personalization and AI-Driven Content Strategy on Consumer Behavior in E-commerce: An Empirical and Theoretical ExaminationΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0117
Product packaging; an assessment of its influence on consumer buying behaviour and consumer perceptionBusiness Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos202115
Model of Pareto financial investments optimal portfolioBanking investment and finance Program, School of Economics Sciences and Business, Neapolis University Paphos201415
Η εφαρμογή του Content Marketing στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media)Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0114