Statistical Report for School of Economics, Administration and Computer Science

Showing Data ( Last Five Years )

 

Top Downloads for February 2021

TitleCreatorPublisherDateCount
Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων: Τα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού ηγέτη στην Ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευσηΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2017167
Συγκριτική μελέτη του εκπαιδευτικού συστήματος της Ελλάδας και της ΣουηδίαςΠρόγραμμα Διεθνές και Ευρωπαϊκό Οικονομικό Δίκαιο, Σχολή Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου201589
Ο ρόλος της ηγεσίας στη σχολική μονάδα για τη διαχείριση της επιθετικότητας - εκφοβισμού των εφήβωνΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2016-0444
Ηθική παρενόχληση – εκφοβισμός στο δημόσιο τομέα. Πως σχετίζεται το φαινόμενο με τη διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού;Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου202038
The influence of advertising on consumer beahaviourBusiness Administration Program, School of Economics Sciences and Business, Neapolis University Paphos201537
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο σύγχρονο σχολείοΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου201629
Μεταρρυθμίσεις στην ελληνική Δημόσια Διοίκηση κατά την περίοδο της κρίσηςΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2020-0217
Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων: Τα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού ηγέτη στην Ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευσηΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου201717
Πανδημία COVID-19 και Ελληνικός Τουρισμός. Στρατηγικός Σχεδιασμός Αντιμετώπισης των Προκυπτουσών ΔυσχερειώνΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2021-0114
The influence of advertising on consumer beahaviourBusiness Administration Program, School of Economics Sciences and Business, Neapolis University Paphos201511