Statistical Report for School of Economics, Administration and Computer Science

Showing Data ( Last Five Years )

 

Top Downloads for June 2022

TitleCreatorPublisherDateCount
Factors affecting business valuations for IPO purposes: A case study of AirbnbBusiness Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos2022-0198
The impact of external shocks on the performance and valuation of big pharmaceutical companiesBusiness Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos2022-0182
The impact of social media on customer behaviour in the hospitality industryDigital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos202264
Ο ρόλος του ηγέτη στην Διοίκηση, η παρακίνηση των εργαζομένων και η διαχείριση κρίσεων στον τομέα της υγείαςΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2021-0138
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο σύγχρονο σχολείοΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου201638
Οι Ανεξάρτητες Διοικητικές Αρχές στην ΕλλάδαΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου201736
Instagram Influencers, Para-social Relations and Influencers’ recommendationsBusiness Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos202228
Evaluating the impact of credit risk management on the financial performance of commercial banks in NigeriaBusiness Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos2022-0126
Η χρηματοοικονομική ανάλυση του κλαδου της Ελληνικής ακτοπλοϊας την περίοδο 2016-2020 και η συγκριτική παρουσίαση της πορείας της πριν και μετά την πανδημία COVID-19Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2022-0120
Η βία στο σχολικό περιβάλλονΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2022-0117