Statistical Report for School of Economics, Administration and Computer Science

Showing Data ( Last Five Years )

 

Top Downloads for March 2025

TitleCreatorPublisherDateCount
Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση, Προκλήσεις Εκπαιδευτικών και πως επηρεάζεται τελικά η κριτική σκέψη των μαθητώνΜεταπτυχιακό στα Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2023-05107
Ψυφιακά εργαλεία και τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευσηΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσια Διοίκηση, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφο2024-0175
Η επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση: Προκλήσεις και ευκαιρίες.Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσια Διοίκηση, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0251
The Impact of Personalization and AI-Driven Content Strategy on Consumer Behavior in E-commerce: An Empirical and Theoretical ExaminationΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0147
Why most online business fails, and how to develop a successful online business using right internet marketing strategiesBusiness Administration Program, School of Economics Sciences and Business, Neapolis University Paphos201540
Μεθόδοι και διδασκαλίες σε παιδιά με ΔΕΠΥΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2019-0436
Criticism of the ''profits method of valuation'' which is used to evaluate licensed properties (businesses)Business Administration Program, School of Economics Sciences and Business, Neapolis University Paphos201236
Factors that influence Cyprus merchants to adopt a new contactless e-payment systemMaster of Business Administration, Shcool of Business, Neapolis University Pafos201434
Exploring the impact of digital engagement strategies on customer loyalty in the retail industryΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0614
Η επιρροή των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στους νέους 16 – 24 ετών στην Ελλάδα: Μελετώντας τη σημασία της εμφάνισης στα social media και την επίδραση της στην αγοραστική συμπεριφορά όσον αφορά τα ενδύματαΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0114