Show simple item record

Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και η ελληνική πραγματικότητα

dc.contributor.advisorPapastamatis, Adamantios
dc.contributor.authorTriantafyllidou, Konstantia
dc.date.accessioned2015-12-23T08:51:26Z
dc.date.available2015-12-23T08:51:26Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/6939
dc.description.abstractΗ αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ήταν ένα από τα βασικότερα ζητήματα που απασχόλησε έντονα τα τελευταία δύο χρόνια τόσο τους σχεδιαστές της αξιολόγησης και τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων όσο και την εκπαιδευτική κοινότητα. Μετά από πολλά χρόνια απουσίας θετικών εξελίξεων στο θέμα αυτό, η τελευταία προσπάθεια αξιολόγησης δημιούργησε πλήθος αντιδράσεων από τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των εκπαιδευτικών που ουσιαστικά δεν ήταν αντίθετοι στην αξιολόγηση αρκεί αυτή να λειτουργούσε ως μέσον βελτίωσης και ανάπτυξης του σχολείου και των εκπαιδευτικών.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών & Δοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.titleΗ αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και η ελληνική πραγματικότηταen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record