Show simple item record

Η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας ως μέσο βελτίωσης της αποτελεσματικότητας του σχολικού έργου

dc.contributor.advisorPapastamatis, Adamantios
dc.contributor.authorMylona, Zoe
dc.date.accessioned2015-12-23T09:27:18Z
dc.date.available2015-12-23T09:27:18Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/6940
dc.description.abstractΗ διπλωματική αυτή εργασία έχει τίτλο «Η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας ως μέσο βελτίωσης της αποτελεσματικότητας του σχολικού έργου.». η εργασία αυτή αφορά, όπως είναι προφανές από τον τίτλο, στις έννοιες της αξιολόγησης και της αποτελεσματικότητας στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας και ως μέσο βελτίωσης του έργου αυτής. Αυτές οι έννοιες έχουν πλέον πολύ μεγάλη σημασία για το χώρο της εκπαίδευσης, για την εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και για οποιονδήποτε σχετίζεται με αυτήν. Όσο περνάνε τα χρόνια γίνονται όλο και πιο απαραίτητες αυτές οι διαδικασίες και οι έννοιες για την εκπαίδευση που προσφέρουμε στα νέα παιδιά. Η εργασία αυτή έχει σκοπό να προσεγγίσει, μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση, τις έννοιες της σχολικής μονάδας και του σχολικού έργου αρχικά, της αξιολόγησης και της αποτελεσματικότητας στη συνέχεια. Με την ανάλυση αυτών των εννοιών έχει σκοπό να καταλήξει στο βαθμό τον οποίο μπορεί η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας να βοηθήσει στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας του σχολικού έργου. Τα τελευταία χρόνια, οι έννοιες της αξιολόγησης και της αποτελεσματικότητας που προαναφέρθηκαν στην προηγούμενη παράγραφο, γίνονται ολοένα και πιο σημαντικές, καθώς παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στη λειτουργία της σχολικής μονάδας. Λόγο της σημαντικότητας αυτών των εννοιών αποφάσισα να υλοποιήσω τη συγκεκριμένη εργασία με αυτό το θέμα, με σκοπό να παρουσιάσω τη σημασία των εννοιών, τις διαδικασίες που τις χαρακτηρίζουν, τους τρόπους που αυτές υλοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης και τελικά να καταλήξω στο πώς η μια συνδέεται με την άλλη και η αξιολόγηση βοηθά στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας του σχολικού έργου. Το γενικό συμπέρασμα που ανακύπτει είναι ότι τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, η αξιολόγηση έχει μεγάλη σημασία για την εκπαιδευτική διαδικασία. Επιλέγοντας ένα αυστηρά αξιόπιστο σύστημα αξιολόγησης δρομολογούνται εκείνες οι προϋποθέσεις για ένα πιο αποτελεσματικό και αποδοτικό εκπαιδευτικό σύστημα υψηλής ποιότητας.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών & Δοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectσχολική μονάδαen_UK
dc.subjectσχολικό έργοen_UK
dc.subjectαξιολόγησηen_UK
dc.subjectαποτελεσματικότηταen_UK
dc.subjectποιότηταen_UK
dc.titleΗ αξιολόγηση της σχολικής μονάδας ως μέσο βελτίωσης της αποτελεσματικότητας του σχολικού έργουen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record