Show simple item record

Ο ρόλος της εκπαιδευτικής ηγεσίας στη διατήρηση των διαφυλικών στερεοτύπων στην ανάγνωση

dc.contributor.advisorKaratasios, Giorgos
dc.contributor.authorSarrou, Theodora
dc.date.accessioned2016-01-05T12:50:42Z
dc.date.available2016-01-05T12:50:42Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/6994
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή έχει ως τίτλο «Ο ρόλος της εκπαιδευτικής ηγεσίας στη διατήρηση των διαφυλικών στερεοτύπων στην ανάγνωση» και αναλύει πρωταρχικά την έννοια της αναγνωστικής δεξιότητας και το ρόλο του φύλο όσον αφορά την ανάγνωση και σε δεύτερο επίπεδο της έννοιες της ηγεσίας και της διοίκησης στην εκπαίδευση καθώς και το ρόλο του διευθυντή της σχολικής μονάδας. Η εργασία αυτή μέσα από την αναδρομή στη βιβλιογραφία έχει ως σκοπό να αναπτύξει της έννοιες της αναγνωστικής δεξιότητας και της έμφυλης διάστασης αυτής κατά το πρώτο μέρος της, ενώ στο δεύτερό της μέρος πραγματεύεται τις έννοιες ηγεσία και διοίκηση στην εκπαίδευση και πως ο διευθυντής της σχολικής μονάδας συμβάλλει στην καλύτερη δυνατή λειτουργία της. Μέσα από την ανάλυση όλων αυτών απαντάται και το βασικό ερώτημα της εργασίας αυτής, δηλαδή πως συμβάλλει ο διευθυντής της σχολικής μονάδας, μέσα από τη στάση του και τον τρόπο διοίκηση που επιλέγει στη διατήρηση των έμφυλων διακρίσεων στην ανάγνωση.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectεκπαιδευτική διοίκησηen_UK
dc.subjectανάγνωσηen_UK
dc.subjectφύλοen_UK
dc.subjectηγεσίαen_UK
dc.subjectδιοίκησηen_UK
dc.subjectεκπαίδευσηen_UK
dc.titleΟ ρόλος της εκπαιδευτικής ηγεσίας στη διατήρηση των διαφυλικών στερεοτύπων στην ανάγνωσηen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record