Show simple item record

Συνδιδασκαλία από δύο εκπαιδευτικούς. Πώς εφαρμόζεται, πώς επηρεάζει θετικά την σχέση εκπαιδευτικών-μαθητών, την επίδοση, την διαμόρφωση και την ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών, αλλά και πώς τους μεταδίδει αξίες και χαρίσματα για μια ζωή

dc.contributor.advisorKonstantinides-Vladimirou, Katerina
dc.contributor.authorΤσέλεπου, Ελεάνα
dc.date.accessioned2016-09-30T11:55:06Z
dc.date.available2016-09-30T11:55:06Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/8817
dc.description.abstractΜέσα στον σύγχρονο μεταβαλλόμενο κόσμο , το έργο του εκπαιδευτικού καθώς και οι μέθοδοι διδασκαλίας μετασχηματίζονται προκειμένου να ακολουθήσουν τις εξελίξεις και να ικανοποιήσουν τις αυξημένες κοινωνικές απαιτήσεις για παροχή υψηλού επιπέδου μόρφωσης για όλους τους μαθητές. Η συνδιδασκαλία αποτελεί τομή στην απομονωμένη διδασκαλία μετατρέποντας την σε συμμετοχική πράξη. Η απόφαση εμπλοκής δύο εκπαιδευτικών σε συνδιδασκαλία προϋποθέτει ικανότητες υγιούς συνεργασίας και αφοσίωσης αμφότερων στον κοινό στόχο μάθησης για τους μαθητές τους. Οι κύριοι σκοποί της παρούσας διπλωματικής εργασίας αφορούν την μελέτη περίπτωσης κατά την οποία εφαρμόζεται το μοντέλο της συνδιδασκαλίας από δύο καθηγητές μέσα σε μια τάξη. Επίσης, εστιάζοντας στο σχολικό περιβάλλον διερευνείται κατά πόσον η συνδιδασκαλία επηρεάζει θετικά την σχέση εκπαιδευτικών-μαθητών, την διαμόρφωση και την ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών καθώς και την επίδοση τους. Παράλληλα διερευνείται κατά πόσον η συνδιδασκαλία από δύο καθηγητές, εκτός από γνώσεις, μεταδίδει στους μαθητές αξίες και χαρίσματα που θα τους ακολουθούν για μια ζωή. Τελικός στόχος είναι η διερεύνηση του κατά πόσον είναι εφικτό να υιοθετηθεί το μοντέλο συνδιδασκαλίας στο Κυπριακό εκπαιδευτικό σύστημα. Για τους παραπάνω ερευνητικούς σκοπούς χρησιμοποιείται μελέτη περίπτωσης. Τα κύρια αποτελέσματα της έρευνας αφορούν: α) την θετική αποτίμηση του μοντέλου συνδιδασκαλίας από τους μαθητές, β) την θετική συμβολή του μοντέλου συνδιδασκαλίας στην επίδοση των μαθητών, γ)την καλλιέργεια αξιών και κοινωνικών δεξιοτήτων μέσα από την εφαρμογή συνδιδασκαλίας δ) την επιτακτική ανάγκη υιοθέτησης του μοντέλου συνδιδασκαλίας στο Κυπριακό εκπαιδευτικό σύστημα.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Business and economicsen_UK
dc.subjectΣυνδιδασκαλίαen_UK
dc.subjectΣυνεργατική διδασκαλίαen_UK
dc.subjectΣυνεκπαίδευσηen_UK
dc.subjectΚοινή διδασκαλίαen_UK
dc.subjectΠαράλληλη διδασκαλίαen_UK
dc.subjectΟμαδική διδασκαλίαen_UK
dc.subjectΕκπαιδευτικοίen_UK
dc.subjectΣυνεργασίαen_UK
dc.titleΣυνδιδασκαλία από δύο εκπαιδευτικούς. Πώς εφαρμόζεται, πώς επηρεάζει θετικά την σχέση εκπαιδευτικών-μαθητών, την επίδοση, την διαμόρφωση και την ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών, αλλά και πώς τους μεταδίδει αξίες και χαρίσματα για μια ζωήen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record