Development of the Intelligent and Affective Tutoring Platform for Mathematics – A case study for Primary Education | | Business Administration Doctoral Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos | 2021-02 | 11 |
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών για την επικρατούσα συνεργατική κουλτούρα και το στυλ διαχείρισης των συγκρούσεων που υιοθετούν στα ολιγοθέσια-πολυθέσια δημοτικά σχολεία | | Διδακτορικό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | 2021 | 10 |
Εμπόδια–συνοδοιπόροι ενός διευθυντή στην προσπάθεια για συμπερίληψη των μαθητών των Ειδικών Μονάδων Μέσης Εκπαίδευσης της Κύπρου | | (Διδακτορικό Πρόγραμμα Οικονομικών, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | 2020 | 6 |
Εκπαίδευση - Δημοκρατία και ενεργός πολιτότητα μέσα από την ευρωπαϊκή διάσταση στην εκπαίδευση: απόψεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών-μαθητών-γονιών για το ρόλο της προωοβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με το πιο πάνω τρίπτυχο. | | Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | 2020-01 | 3 |
Η ομαδική Ψυχοθεραπεία μέσω τηλεσυνδιάσκεψης ως θεραπευτική αντιμετώπιση στη σωματική και ψυχική υγεία νοσηλευτών με εργασιακό άγχος και εργασιακή παρενόχληση. Συγκριτική μελέτη | | Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | 2019 | 2 |
Εκπαίδευση - Δημοκρατία και ενεργός πολιτότητα μέσα από την ευρωπαϊκή διάσταση στην εκπαίδευση: απόψεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών-μαθητών-γονιών για το ρόλο της προωοβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με το πιο πάνω τρίπτυχο. | | Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | 2020-01 | 1 |
Essays on optimal monetary policy under rule-of-thumb behaviour by price setters | | | 2009 | 1 |