Show simple item record

Ο ρόλος του e-shop ως στρατηγική ανάπτυξης των σύγχρονων επιχειρήσεων σε συνθήκες υγειονομικού περιορισμού

dc.contributor.advisorZairis, Antonis
dc.contributor.authorΛαμπρακάκης, Ιωάννης
dc.date.accessioned2021-07-01T11:26:48Z
dc.date.available2021-07-01T11:26:48Z
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/11987
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή αφορά τη διερεύνηση για το ρόλο του e-shop ως στρατηγικό εργαλείο ανάπτυξης και προώθησης των σύγχρονων επιχειρήσεων και μάλιστα σε συνθήκες όπου κυριαρχούν υγειονομικοί περιορισμοί και αδυναμία λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων. Περιλαμβάνει ένα συνδυασμό βιβλιογραφικής επισκόπησης και ερευνητικής διεργασίας προκειμένου να διασταυρώσει εάν τελικά οι καταναλωτικές συνήθειες εκσυγχρονίστηκαν δυνάμει της πανδημίας με σκοπό να γίνουν ηλεκτρονικές, προκειμένου να καταλήξει εάν τελικά μια σύγχρονη επιχειρηματική μονάδα οφείλει να αναπτυχθεί διαδικτυακά ή όχι.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2021-05en_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.titleΟ ρόλος του e-shop ως στρατηγική ανάπτυξης των σύγχρονων επιχειρήσεων σε συνθήκες υγειονομικού περιορισμούen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record