Browsing Master (MSc) in Digital Marketing by Author "Masouras, Andreas"

Now showing items 1-3 of 3

  • The impact of social media on customer behaviour in the hospitality industry 

    Pozidou, Despoina (Digital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022)
    Social media networks such as Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, and Twitter offer a variety of channels for the hotel business to sell products and services. Social networking sites include media technologies that ...

  • Η χρήση του Instagram: Τα κίνητρα και τα χαρακτηριστικά των χρηστών στην Κύπρο 

    Πολυβίου, Μαρία (Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)
    Στις μέρες μας, τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς μας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όχι μόνο αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής ζωής ως μέσο επικοινωνίας και πληροφόρησης, αλλά διαδραματίζουν ...

  • Με ποιους τρόπους το Instagram και οι influencers επηρεάζουν την αγοραστική απόφαση των νέων ηλικίας 18-29 στην Ελλάδα 

    Κότση, Βασιλική (Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)
    Μέσα από αυτή την διπλωματική εργασία που πραγματοποιήθηκε σκοπός ήταν να γίνει κατανοητό σε ένα μεγάλο βαθμό το μέγεθος της επιρροή που μπορεί να ασκήσει ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης όπως είναι το instagram στο νεανικό ...