Statistical Report for Master (MSc) in Digital Marketing

 

Top Downloads for May 2025

Showing Data ( Last Five Years )

Showing Data ( Last Five Years )

 

Top Downloads for May 2025

TitleCreatorPublisherDateCount
The Impact of Personalization and AI-Driven Content Strategy on Consumer Behavior in E-commerce: An Empirical and Theoretical ExaminationΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0196
The impact of social media on customer behaviour in the hospitality industryDigital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos202239
Αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη για την Εξέλιξη του Ψηφιακού Μάρκετινγκ: μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση του ρόλου και των επιπτώσεων του ChatGPT της OpenAI και των πολυάριθμων εφαρμογών τουΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0136
Η επιρροή των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στους νέους 16 – 24 ετών στην Ελλάδα: Μελετώντας τη σημασία της εμφάνισης στα social media και την επίδραση της στην αγοραστική συμπεριφορά όσον αφορά τα ενδύματαΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0125
Τεχνητή Νοημοσύνη, Μηχανική Μάθηση & Άλλες Ανατρεπτικές Τεχνολογίες: Το παρόν και το μέλλον στη διαμόρφωση του ψηφιακού μάρκετινγκΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2023-0120
Η αποτελεσματική χρήση των Meta Ads και της στρατηγικής περιεχομένου για την ανάπτυξη των μικρών επιχειρήσεων στα Social Media.Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0116
Το ψηφιακό μάρκετινγκ και η επίδραση του στη συμπεριφορά των καταναλωτών των μικρών επιχειρήσεων. Η συμβολή του στη διαμόρφωση της πρόθεσης αγοράς και η επιρροή του στα οικονομικά αποτελέσματα των μικρών επιχειρήσεων.Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0114
Η επίδραση των marketing influencers μέσω των πλατφορμών live video streamingΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0112
Η εφαρμογή του Content Marketing στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media)Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0112
Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός Ελληνικών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων και η εφαρμογή του Digital Marketing την εποχή του covid-19Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2023-0111
 

Top Downloads for May 2025

TitleCreatorPublisherDateCount
The Impact of Personalization and AI-Driven Content Strategy on Consumer Behavior in E-commerce: An Empirical and Theoretical ExaminationΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0196
The impact of social media on customer behaviour in the hospitality industryDigital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos202239
Αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη για την Εξέλιξη του Ψηφιακού Μάρκετινγκ: μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση του ρόλου και των επιπτώσεων του ChatGPT της OpenAI και των πολυάριθμων εφαρμογών τουΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0136
Η επιρροή των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στους νέους 16 – 24 ετών στην Ελλάδα: Μελετώντας τη σημασία της εμφάνισης στα social media και την επίδραση της στην αγοραστική συμπεριφορά όσον αφορά τα ενδύματαΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0125
Τεχνητή Νοημοσύνη, Μηχανική Μάθηση & Άλλες Ανατρεπτικές Τεχνολογίες: Το παρόν και το μέλλον στη διαμόρφωση του ψηφιακού μάρκετινγκΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2023-0120
Η αποτελεσματική χρήση των Meta Ads και της στρατηγικής περιεχομένου για την ανάπτυξη των μικρών επιχειρήσεων στα Social Media.Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0116
Το ψηφιακό μάρκετινγκ και η επίδραση του στη συμπεριφορά των καταναλωτών των μικρών επιχειρήσεων. Η συμβολή του στη διαμόρφωση της πρόθεσης αγοράς και η επιρροή του στα οικονομικά αποτελέσματα των μικρών επιχειρήσεων.Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0114
Η επίδραση των marketing influencers μέσω των πλατφορμών live video streamingΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0112
Η εφαρμογή του Content Marketing στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media)Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0112
Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός Ελληνικών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων και η εφαρμογή του Digital Marketing την εποχή του covid-19Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2023-0111