Statistical Report for Master (MSc) in Digital Marketing

Showing Data ( Last Five Years )

 

Top Downloads for October 2022

TitleCreatorPublisherDateCount
The impact of social media on customer behaviour in the hospitality industryDigital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos202238
Factors influencing consumer engagement in social media for sustainable fashion firms: a quantitative studyDigital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos2022-0534
Promotion of taxi services in Paphos via social media. The case study of the company “ChristosTaxi” Facebook Page.Digital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos2022-0134
Τεχνητή Νοημοσύνη, Ρομποτική, Internet of Things και υπερσύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές στον τομέα του ΜάρκετινγκΠρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2022-0530
How startups can develop CSR to build brand reputationDigital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos2022-0527
Συμπεριφορά καταναλωτών και υπηρεσίες διανομής κατά την πανδημία και τα lock down στην ΕλλάδαΠρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2022-0527
Η αξιοποίηση των εργαλείων του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στην προώθηση του Πολιτισμού της ΕλλάδαςΠρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2022-0526
Μελέτη για τη χρήση των τεχνολογιών AI (Artificial Intelligence) και IoT (Internet of Things) πριν και μετά την πανδημία Covid-19 και πως συμβάλλουν στην βιωσιμότητα των ελληνικών Startup επιχειρήσεων. Η περίπτωση της BibeCoffeeΠρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2022-0126
Η συμπεριφορά, η κουλτούρα και η επιρροή των καταναλωτών μέσα από το ψηφιακό μάρκετινγκ και την τεχνητή νοημοσύνη.Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου202218
Sentiment Analysis for Marketing: A Case Study on TwitterDigital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos2022-0115