Browsing Master (MSc) in Digital Marketing by Subject "Αθλητικό Μάρκετινγκ"

Now showing items 1-1 of 1

  • Η εμπορευματοποίηση του ποδοσφαίρου και οι στάσεις των καταναλωτών 

    Δημητρίου, Κωνσταντίνος (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)
    Στην σύγχρονη εποχή, η εμπορευματοποίηση αποτελεί ένα φαινόμενο, το οποίο αναπτύσσεται με ραγδαίο ρυθμό και έχει αντίκτυπο σε πολλούς τομείς της καθημερινότητας των ατόμων. Ένα σημαντικό παράδειγμα, αποτελεί και το ...