Browsing Master (MSc) in Digital Marketing by Subject "αγοραστικές επιλογές"

Now showing items 1-1 of 1

  • Η Χρήση της Τεχνολογίας Eye Tracking ως Eργαλείο Mέτρησης της Aγοραστικής Eπιρροής των Email Campaigns 

    Σκούρου, Ευαγγελία (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)
    Οι περισσότεροι άνθρωποι αδυνατούν να εξηγήσουν τους λόγους για τους οποίους ένα προωθητικό email στο οποίο εκτέθηκαν τους ώθησαν στο να πραγματοποιήσουν μια αγορά ή και το αντίθετο. Με τους χρήστες του ηλεκτρονικού ...