Browsing Master (MSc) in Digital Marketing by Subject "αγοραστικές επιλογές"
Now showing items 1-1 of 1
-
Η Χρήση της Τεχνολογίας Eye Tracking ως Eργαλείο Mέτρησης της Aγοραστικής Eπιρροής των Email Campaigns
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Οι περισσότεροι άνθρωποι αδυνατούν να εξηγήσουν τους λόγους για τους οποίους ένα προωθητικό email στο οποίο εκτέθηκαν τους ώθησαν στο να πραγματοποιήσουν μια αγορά ή και το αντίθετο. Με τους χρήστες του ηλεκτρονικού ...