Browsing Master (MSc) in Digital Marketing by Subject "αγοραστικές τους αποφάσεις"
Now showing items 1-1 of 1
-
Digital Marketing και Γονεϊκότητα: Πως τα ηλεκτρονικά μέσα επηρεάζουν τη λήψη αγοραστικών αποφάσεων των νέων γονέων.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στη σύγχρονη γρήγορα αναπτυσσόμενη ψηφιακή εποχή, τα ηλεκτρονικά μέσα λαμβάνουν ολοένα και περισσότερη δύναμη και επιρροή, στη καθημερινότητα ενός καταναλωτή. Οι νέοι γονείς είναι μια ιδιαίτερη κατηγορία καταναλωτών λόγω ...