Πλοήγηση Master (MSc) in Digital Marketing ανά Θέμα "αγροτικά προϊόντα"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Πως η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζει την επωνυμία, την αναγνωρισιμότητα και τη σχέση με τους καταναλωτές: Η περίπτωση των αγροδιατροφικών επιχειρήσεων στην Βόρεια Ελλάδα
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Ο αγρό – διατροφικός κλάδος αποτελεί έναν από τις σημαντικότερους κρίκους της εφοδιαστικής αλυσίδας του συνόλου των προϊόντων, ιδιαίτερα σημαντικός για την εθνική οικονομία και τη διατήρηση αρκετών χιλιάδων θέσεων απασχόλησης ...