Browsing Master (MSc) in Digital Marketing by Subject "behavior"
Now showing items 1-1 of 1
-
Ψηφιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ – Παράγοντες που επηρεάζουν και καθορίζουν τη συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή σε σχέση με την ηλεκτρονική προμήθεια φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προϊόντων στην μετά Covid-19 εποχή
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Το ξέσπασμα της πανδημίας Covid-19 επέφερε σημαντικές αλλαγές στη ζωή των ανθρώπων. Μια από αυτές αποτελεί η αύξηση της χρήσης του διαδικτύου λόγω των περιοριστικών μέτρων που επιβλήθηκαν για την πρόληψη εξάπλωσης του ιού. ...