Master (MSc) in Digital Marketing: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 100
-
Ψηφιακό Μάρκετινγκ σε ξενοδοχειακές μονάδες-Η περίπτωση του Πλατανιά
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Στη συγκεκριμένη έρευνα παρουσιάζεται η χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ για την εξασφάλιση της πληρότητας ξενοδοχειακών μονάδων. Επιχειρείται να εξεταστεί αν είναι εφικτό να αντικαταστήσει πλήρως το ρόλο των τουριστικών ...
-
Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στον τομέα των ταξιδιωτικών ασφαλίσεων μετά την πανδημία
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Είναι ευρέως γνωστό πώς ο τουρισμός αποτελούσε ανέκαθεν αναπόσπαστο και βασικό μέρος της οικονομίας της Ελλάδας. Σήμερα η ψηφιακή εποχή έχει συμβάλει σημαντικά στην αύξηση του τουρισμού φέρνοντας επανάσταση στον τρόπο με ...
-
Η επίδραση της διαφήμισης των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην αγοραστική πρόθεση των καταναλωτών στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Το διαδίκτυο στη σύγχρονη εποχή αποτελεί το ισχυρότερο όπλο των επιχειρήσεων προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Υπάρχουν πολλές μορφές διαδικτυακής προώθησης, αλλά αυτή που θεωρείται ως η πιο ...
-
Τα οφέλη του Social Media Marketing σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Στόχος της παρούσας διατριβής είναι να μελετηθεί η χρήση του Social Media Marketing (SMM) κατά την λειτουργία και ανάπτυξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα, καθώς και να αναλυθούν τα οφέλη που προκύπτουν. Πιο συγκεκριμένα, ...
-
Ψηφιακοί τρόποι προώθησης τουριστικών προϊόντων/υπηρεσιών των τουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023)Πρόλογος Η παρούσα εργασία εστιάζει στη διερεύνηση της αξιοποίησης διαφόρων ψηφιακών μεθόδων και στρατηγικών για την προώθηση τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών στην Ελλάδα. Παρά το γεγονός ότι είναι μια χώρα με πλούσια ...
-
Η ταχύτατη ανάπτυξη του social media marketing στις επιχειρήσεις σήμερα και η δύναμη του στην αγοραστική συμπεριφορά
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023)Στην σημερινή σύγχρονη εποχή το social media marketing αποτελεί ένα πάρα πολύ σημαντικό κλάδο για το marketing . Οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιώντας τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να ενημερώνουν τους ...
-
«Προώθηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης»
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Εν έτη 2023 παρατηρούμε ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν εκτενώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην καθημερινή τους ζωή. Οι χρήστες μπορούν να συνομιλούν και να ανταλλάσσουν πληροφορίες με τη βοήθεια του διαδικτύου πολύ πιο ...
-
Το social media marketing και η αλληλεπίδραση των πολίτων (citizen engagement) στο Δήμο Χανίων.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Το μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η αλληλεπίδραση των πολιτών είναι σύγχρονες έννοιες του ψηφιακού μάρκετινγκ. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη του social media marketing που ...
-
How do visitors to Pafos, Cyprus perceive its brand image as a destination?
(Master (MSc) in Digital Marketing, School of Economics, Administration and Computer Science, Neapolis University Pafos, 2023-05)The main objective of this research is to gain a deeper understanding of the perceptions, preferences, and experiences of visitors to Pafos, by developing a robust theoretical foundation. The methodology employed in this ...
-
Η τεχνητή νοημοσύνη στην ψηφιακή διαφήμιση των επιχειρήσεων: Η περίπτωση του ChatGPT
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία θα διερευνήσει τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τον αντίκτυπό της στις επιχειρήσεις. Αρχικά παρέχει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των ...
-
Ανάλυση της στάσης των Ελλήνων χρηστών για το περιεχόμενο του Netflix και την εφαρμογή τοπικών λογαριασμών στο Instagram
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Είναι γενικά αποδεκτό ότι το Netflix έχει γίνει μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ροής στον κόσμο, με μεγάλη και αυξανόμενη βάση συνδρομητών. Το Instagram, με τη σειρά του, διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην προώθηση του ...
-
Επιπτώσεις από την εφαρμογή της τεχνολογίας 5G στις επιχειρήσεις και στο Digital Marketing.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Τα οφέλη της τεχνολογίας 5G έχουν αναλυθεί εκτενώς σε διάφορα επιστημονικά και δημοσιογραφικά άρθρα, όπως και σε σελίδες εταιρειών που έχουν εφαρμόσει επιτυχώς την τεχνολογία σε διάφορες λειτουργίες τους. Είναι ευρέως ...
-
Τεχνητή Νοημοσύνη, Μηχανική Μάθηση & Άλλες Ανατρεπτικές Τεχνολογίες: Το παρόν και το μέλλον στη διαμόρφωση του ψηφιακού μάρκετινγκ
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η τεχνητή νοημοσύνη (AI), η μηχανική μάθηση και οι άλλες ανατρεπτικές τεχνολογίες έχουν σημαντικό αντίκτυπο στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Αυτές οι τεχνολογίες που θα αναλυθούν εκτενώς στην παρούσα διατριβή, έχουν τη ...
-
Storytelling και στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ: η περίπτωση των οινοποιείων της Πελοποννήσου
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η σημασία του storytelling στη στρατηγική παραδοσιακού και ψηφιακού μάρκετινγκ για τον οίνο ως προϊόν αλλά και ως εμπειρία βασίζεται στην επίτευξη στόχων όπως η συναισθηματική σύνδεση των καταναλωτών με το brand, η αύξηση ...
-
Νευρομάρκετινγκ: Πως τα συναισθήματα επηρεάζουν τη λήψη αποφάσεων και τι ρόλο διαδραματίζουν οι πέντε αισθήσεις
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η επιστήμη του Νευρομάρκετινγκ αποτελεί έναν αναδυόμενο κλάδο στο marketing που αναπτύσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος ευθύνεται για όλες τις αποφάσεις των ατόμων- αγοραστικές και μη. Οι περισσότερες ...
-
B2B Σχέσεις με την χρήση ψηφιακής Τεχνολογίας
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023)Η Ελλάδα κατάφερε να βελτιώσει την θέση της στην χρήση ψηφιακής τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια μέσα από την ψηφιακή ωριμότητα των δημοσίων υπηρεσιών αλλά ακόμα έχει σημαντικό έδαφος να καλύψει για να μπορέσει να πλησιάσει ...
-
Διαφημίσεις και προσφορές στο χώρο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και επιρροή τους στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στην ελληνική αγορά
(2023-01)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας, έχει αλλάξει δραματικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές δέχονται – παρακολουθούν τις προσφορές και τα διαφημιστικά μηνύματα. Στις μέρες μας, τα παραδοσιακά μέσα προβολής διαφημίσεων ...
-
Στρατηγική επιχειρησιακού μάρκετινγκ και NFTs
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Τα NFTs και η τεχνολογία blockchain έχουν φέρει μια επανάσταση τα τελευταία χρόνια σε σημαντικούς τομείς, όπως τον τομέα των συναλλαγών και της ψηφιοποίησης αντικειμένων. Λόγω της καινούριας τεχνολογίας την οποία εκπροσωπούν ...
-
Τα social meddia και το ψηφιακό μάρκετινγκ στην σημερινή εποχή
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η τρέχουσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στο ρόλο που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά την χρήση τους από τις επιχειρήσεις και στην σημαντικότητα τους ως προς την προβολή και λειτουργία της κάθε επιχείρησης. Η ...
-
Content marketing - Ως μέρος μιας αποτελεσματικής στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ και η απήχηση του στους καταναλωτές
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί βιβλιογραφική ανασκόπηση αναφορικά με το Content Marketing ή μάρκετινγκ περιεχομένου και έχει ως στόχο να αναδείξει τους λόγους για τους οποίους έχει δημιουργηθεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον, τα ...