Show simple item record

Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ ως Στρατηγικό Εργαλείο για τις Επιχειρήσεις Πολυτελών Ειδών

dc.contributor.advisorPolychronidou, Persefoni
dc.contributor.authorΣπύρου, Ελένη
dc.date.accessioned2022-07-01T06:44:40Z
dc.date.available2022-07-01T06:44:40Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12282
dc.description.abstractΗ αγορά πολυτελών αγαθών έχει αναπτυχθεί παγκοσμίως, σε βαθμό που η επιθυμία για αυτά τα αγαθά, έχει εκδημοκρατιστεί. Οι φίρμες πολυτελείας συνηθίζουν να διαφημίζουν τα προϊόντα τους με κομψότητα και στρατηγικές διαφήμισης οι οποίες υποκινούν κάθε τμήμα πελατών να επιθυμεί τα προϊόντα τους και να τα κάνει να φαίνεται μοναδικά. Ο βασικός σκοπός της εν λόγω εργασίας, είναι να διερευνήσει περαιτέρω τη σχέση μεταξύ της διεξαγωγής του ψηφιακού μάρκετινγκ μέσα από το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ως στρατηγικό εργαλείο των επιχειρήσεων στις μάρκες πολυτελείας αλλά και της στάσης των νέων ηλικιακά ατόμων στη περίπτωση αυτή. Επιπλέον, αυτή η μελέτη επικεντρώνεται στους νέους ηλικιακά ανθρώπους, τους αποκαλούμενους Millenias, επειδή είναι οι κύριοι καταναλωτές πολυτελών εμπορικών σημάτων και της χρήσης των social media. Στην πραγματικότητα, ο στόχος της εργασίας, είναι να μετρηθεί η επιρροή του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη στάση του καταναλωτή μέσω της σχέσης του με μια πολυτελή μάρκα προϊόντος.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.subjectψηφιακού μάρκετινγκen_UK
dc.subjectδιαδίκτυοen_UK
dc.subjectμέσα κοινωνικής δικτύωσηςen_UK
dc.subjectπολυτελή αγαθάen_UK
dc.titleΤο Ψηφιακό Μάρκετινγκ ως Στρατηγικό Εργαλείο για τις Επιχειρήσεις Πολυτελών Ειδώνen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record