Show simple item record

Ανάλυση των επιπτώσεων στην αγοραστική συμπεριφορά στα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά προϊόντα μετά την Πανδημία (Covid-19) στην Ελλάδα

dc.contributor.advisorSchiniotakis, Nikolaos
dc.contributor.authorΤσάκωνας, Χρίστος Ι.
dc.date.accessioned2023-04-05T14:29:36Z
dc.date.available2023-04-05T14:29:36Z
dc.date.issued2023-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12372
dc.descriptionEnglish Abstract_:_ The FMCG (Fast Moving Consumer Products) industry is one of the most important pillars for the Greek economy and it includes companies that represent over 1,5% of GDP. This sector is characterized as one of the most competitive in Greece and from the other hands suffers from high volatile changes. In 2020 and the spread of Covid-19 pandemic FCMG and was the begging for the biggest crisis until now. Furthermore, because of the violent changes in the industry, digitalization embedded in every company’s operational plan. In order to examine the consumers behavior, contribution from multiple academic fields, such as Economics, Psychology, Marketing, Sociology and Anthropology. Digital marketing aided by the economic science and psychology is going to play a major role in strategic planning in every FCMG company, from the family owned to the biggest to multinational enterprises. Digital marketing aided by the economic science and psychology would a have key role as a strategic tool in FMCG sector.en_UK
dc.description.abstractΗ αγορά των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της Ελληνικής οικονομίας και συμπεριλαμβάνει εταιρείες που αντιπροσωπεύουν το 1,5% του ΑΕΠ της χώρας. Χαρακτηρίζεται ως ένας από τους πλέον ανταγωνιστικούς κλάδους και παράλληλα χαρακτηρίζεται από υψηλή μεταβλητότητα. Το 2020 με την έναρξη πανδημίας ο κλάδος πέρασε μια από τις μεγαλύτερες κρίσεις του και τα περιοριστικά μέτρα οδήγησαν στο σαρωτικό ψηφιακό μετασχηματισμό της λειτουργίας του. Προκειμένου να μελετηθεί η αγοραστική συμπεριφορά, χρειάζεται τη συμβολή πολλαπλών επιστημονικών κλάδων. Αποτελεί αντικείμενο μελέτης της οικονομικής επιστήμης, του μάρκετινγκ, της ψυχολογίας, της ανθρωπολογίας και της κοινωνιολογίας. Το ψηφιακό μάρκετινγκ υποβοηθούμενο από την οικονομική επιστήμη και την ψυχολογία, αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στα εργαλεία διαμόρφωσης στρατηγικής σε όλους τους κλάδους που βρίσκει εφαρμογή, με σημαντικότερο αυτόν, των ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.subjectFMCG (Fast Moving Consumer Goods)en_UK
dc.subjectΤαχέως Κινούμενα Καταναλωτικά Αγαθάen_UK
dc.subjectΑγοραστική συμπεριφοράen_UK
dc.subjectΠιστότητα εμπορικού σήματοςen_UK
dc.subjectBrand loyaltyen_UK
dc.subjectΔεσμοίen_UK
dc.subjectΗλεκτρονικό Εμπόριοen_UK
dc.subjectE-commerceen_UK
dc.subjectIoT (Internet of Things)en_UK
dc.subjectBig Dataen_UK
dc.subjectConsumer Behavioren_UK
dc.subjectRelational bondsen_UK
dc.titleΑνάλυση των επιπτώσεων στην αγοραστική συμπεριφορά στα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά προϊόντα μετά την Πανδημία (Covid-19) στην Ελλάδαen_UK
dc.title.alternativeΔιατριβή η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών Digital Marketing, στο Πανεπιστήμιο Νεάπολιςen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record