Statistical Report for Η επίδραση της Εικονικής Πραγματικότητας (VR), της Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) και του Μετασύμπαντος (Metaverse) στη βιομηχανία της μόδας. Μια ανάλυση της χρήσης των αναδυόμενων τεχνολογιών από fashion brands για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών στον ψηφιακό χώρο

Showing Data ( Last Five Years )

 

Top Downloads for November 2025

TitleCreatorPublisherDateCount
Το content marketing ως εργαλείο προσέλκυσης πελατών. Η περίπτωση των επιχειρήσεων των ΙωαννίνωνΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-012
 

Top Downloads for November 2025