Show simple item record

Το ψηφιακό μάρκετινγκ και η επίδραση του στη συμπεριφορά των καταναλωτών των μικρών επιχειρήσεων. Η συμβολή του στη διαμόρφωση της πρόθεσης αγοράς και η επιρροή του στα οικονομικά αποτελέσματα των μικρών επιχειρήσεων.

dc.contributor.authorΤόλιου, Μαρία
dc.date.accessioned2024-12-06T14:10:45Z
dc.date.available2024-12-06T14:10:45Z
dc.date.issued2024-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12809
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT The advent of the digital revolution and the ever-increasing use of digital media and devices have brought about significant changes in the way people buy, search, decide and evaluate products and services. Companies operating in the retail industry have realized the importance of adopting modern digital marketing techniques in order to effectively promote their offerings and create reliable connections with end consumers. This scenario undoubtedly affects their final financial results. The primary objective of this study involves reviewing the current methodologies and advancements in the realm of digital marketing, as well as examining how they influence consumer purchasing decisions. The research work is conducted through an extensive review of the scientific literature that includes the broader field of digital marketing, in addition to academic findings and data related to the retail market.en_UK
dc.description.abstractΗ έλευση της ψηφιακής επανάστασης και η συνεχώς αυξανόμενη χρήση ψηφιακών μέσων και συσκευών έχουν επιφέρει σημαντικές μεταβολές στον τρόπο με τον οποίο τα άτομα αγοράζουν, αναζητούν, αποφασίζουν και αξιολογούν προϊόντα και υπηρεσίες. Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της λιανικής πώλησης έχουν συνειδητοποιήσει τη σημασία της υιοθέτησης των σύγχρονων τεχνικών ψηφιακού μάρκετινγκ προκειμένου να προωθήσουν αποτελεσματικά τις προσφορές τους και να δημιουργήσουν αξιόπιστες συνδέσεις με τους τελικούς καταναλωτές. Το συγκεκριμένο σενάριο επηρεάζει αναμφισβήτητα τα τελικά οικονομικά τους αποτελέσματα. Ο πρωταρχικός στόχος αυτής της μελέτης συνεπάγεται τον έλεγχο των σύγχρονων μεθοδολογιών και προόδων στη σφαίρα του ψηφιακού μάρκετινγκ, καθώς και την εξέταση του τρόπου με τον οποίο ασκούν επιρροή στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. Η ερευνητική εργασία διεξάγεται μέσα από μια εκτενή ανασκόπηση της επιστημονικής βιβλιογραφίας που περιλαμβάνει το ευρύτερο πεδίο του ψηφιακού μάρκετινγκ, εκτός από ακαδημαϊκές ανακαλύψεις και δεδομένα που σχετίζονται με την αγορά λιανικήςen_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.subjectΜάρκετινγκen_UK
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκen_UK
dc.subjectκαταναλωτική συμπεριφοράen_UK
dc.subjectλιανικό εμπόριοen_UK
dc.subjectμικρές επιχειρήσειςen_UK
dc.subjectψηφιακός μετασχηματισμόςen_UK
dc.subjectκόστος ψηφιοποίησηςen_UK
dc.titleΤο ψηφιακό μάρκετινγκ και η επίδραση του στη συμπεριφορά των καταναλωτών των μικρών επιχειρήσεων. Η συμβολή του στη διαμόρφωση της πρόθεσης αγοράς και η επιρροή του στα οικονομικά αποτελέσματα των μικρών επιχειρήσεων.en_UK
dc.title.alternativeΔιπλωματική εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στο Digital Marketing στο Πανεπιστήμιο Νεάπολιςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record