ψηφιακό μάρκετινγκ και ανάπτυξη περιεχόμενου. Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας διαφορετικών τύπων περιεχόμενου στην αγορά των καλλυντικών.
Thesis
Έχει αποδειχθεί ότι το παραδοσιακό μάρκετινγκ με τη λογική της παραγωγής, προώθησης και πώλησης δεν ικανοποιεί πλέον της ανάγκες της σημερινής αγοράς. Η αγορά έχει εξελιχθεί και λόγω της ραγδαίας εξέλιξης της τεχνολογίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης οι καταναλωτές είναι περισσότερο ενημερωμένοι από ποτέ και έχουν την ανάγκη να έχουν πλήρη ενημέρωση και ολόκληρη την εικόνα για το προϊόν/υπηρεσία που έχουν ανάγκη (Mckinsey, 2023). Οι καταναλωτές μπορούν να συγκρίνουν προϊόντα, να ενημερώνονται για τα χαρακτηριστικά τους και να παρακολουθούν σχόλια μέσω κοινωνικών δικτύων όπως το Facebook και το Instagram. Οι επιχειρήσεις, χρησιμοποιώντας τις πλατφόρμες αυτές, αναλύουν τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές των πελατών, προσαρμόζοντας γρήγορα τις στρατηγικές τους. Στον ψηφιακό κόσμο, η διαφήμιση μετακινείται από τα έντυπα στο διαδίκτυο, ενώ η συνεχής ανανέωση και βελτίωση του περιεχομένου είναι απαραίτητη για την επιτυχημένη προώθηση προϊόντων (Figueiredo, 2018)