Browsing School of Economic Sciences and Business by Subject "δημόσιες σχέσεις"

Now showing items 1-4 of 4

  • Βασικές αρχές του μαρκετινγκ. 2ος τ. 

    Tsaklanganos, Angelos (Αφοί Κυριακίδη, 2010)
    Η αύξηση της ανταγωνιστικότητας και οι νέες συνθήκες ζωής έδωσαν νέα ώθηση και πρωταρχικό ρόλο στο Μάρκετινγκ για την δημιουργία και προώθηση νέων προιόντων ή υπηρεσιών. Αυτή η διαπίστωση είναι το συμπέρασμα έρευνας που ...

  • Δημόσιες σχέσεις 

    Athanasopoulos, Constantinos GE. (Κέντρο Επιμόρφωσης Μελετών Έρευνας και Ανάπτυξης, 2010)
    Τα θέματα της επικοινωνίας μετά του Κοινού, των Δημοσίων Σχέσεων δηλαδή, (με την ευρύτερη έννοια του όρου), και τα θέματα των Μέσων, Διαδικασιών και Τεχνικών, μέσω των οποίων αυτή επιτυγχάνεται, δεν έχουν αποτελέσει στην ...

  • Οι δημόσιες σχέσεις του Κράτους με τον Πολίτη 

    Athanasopoulos, Constantinos GE. (Ακαδημία Αθηνών. Επιτροπη Ερευνών, 1998)
    Είναι γνωστό από μακρού χρόνου, ότι οι καλές σχέσεις μεταξύ Κράτους και Πολιτών, μεταξύ Κυβέρνησης και Δημόσιας Διοίκησης αποτελούν βασικό συστατικό στοιχείο της επιθυμητής εκατέρωθεν καλής συνεργασίας «διά την παραγωγήν ...

  • Τοις Εντευξομένοις Η΄ Περί Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και Πολιτικών Δημοσιότητας Στέργει γαρ ουδείς άγγελον κακών επών Σοφοκλής 

    Athanasopoulos, Constantinos GE. (Κέντρο Επιμόρφωσης Μελετών Έρευνας και Ανάπτυξης, 2017)
    Τα θέματα της επικοινωνίας μετά του Κοινού, των Δημοσίων Σχέσεων δηλαδή, (με την ευρύτερη έννοια τον όρον), και τα θέματα των Μέσων, Διαδικασιών και Τεχνικών, μέσω των οποίων αυτή επιτυγχάνεται, δεν έχουν αποτελέσει στην ...