Browsing Thesis & Dissertation - Διατριβές & Διδακτορικές by Subject "digital marketing"
Now showing items 1-5 of 5
-
H Προώθηση των Καλλυντικών στα Social Media
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στη σύγχρονη εποχή, ο κλάδος των καλλυντικών βιώνει μια αξιοσημείωτη μεταμόρφωση, χάρη στην εξάπλωση του digital marketing. Η εργασία αυτή αναλύει τη σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη και εδραίωση των επιχειρήσεων ...
-
Instagram Influencers, Para-social Relations and Influencers’ recommendations
(Business Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022)Influencer marketing is currently the most popular marketing technique with a great ability to engage a relevant audience and create authentic content. It has been found that influential marketing can generate a return ...
-
Η εφαρμογή του gamification στη digital marketing στρατηγική των επιχειρήσεων στην Ελλάδα και η σύνδεσή του με το engagement και loyalty των καταναλωτών
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Το παιχνίδι είναι συνυφασμένο με την ανθρώπινη φύση, ξεπερνά τα όρια της παιδικής ηλικίας και είναι παρόν ακόμα και στην ενήλικη ζωή μας. Η εισαγωγή στοιχείων παιχνιδιών σε καθημερινές δραστηριότητες, μπορεί να τις ...
-
Η ικανοποίηση του πελάτη και η επιρροή που ασκεί στην τελική λήψη απόφασης των ταξιδιωτικών προορισμών, της σίτισης και των ξενοδοχειακών μονάδων λόγω της αξιολόγησης στο διαδίκτυο
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Σκοπός της έρευνας είναι να βρεθεί η επιρροή που ασκείται από την διαδικτυακή αξιολόγηση στην λήψη απόφασης σχετικά με τους προορισμούς και τα καταλύματα και τις ιστοσελίδες παροχής υπηρεσιών διαμονής και πως αυτό επηρεάζει ...
-
Η υιοθέτηση του digital marketing και η επίδραση του σε ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις την περίοδο της πανδημίας.
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η πανδημία το 2019 καθόρισε το παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον, με την αναστολή όλης της οικονομίας να δημιουργεί μια ύφεση. Η ύφεση προκάλεσε παγκόσμια διαταραχή σε όλο το οικονομικό περιβάλλον επηρεάζοντας έτσι καταναλωτές ...