School of Economics, Administration and Computer Science: Recent submissions
Now showing items 181-200 of 665
-
Sentiment Analysis for Marketing: A Case Study on Twitter
(Digital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022-01)Understanding the consumer public's perspective is a well-known issue that affects all businesses. Nowadays, social media precisely reflects the public's sentiments and thoughts on current events. Twitter, in particular, ...
-
Ο ρόλος του φύλου στην ηγεσία
(Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει το ρόλο του φύλου στην ηγεσία. Για την διεξαγωγή της χρησιμοποιείται η μέθοδος της βιβλιογραφικής έρευνας, η οποία αποτελεί μία από τις πιο γνωστές μεθόδους δευτερογενούς ...
-
Ενίσχυση της εμπιστοσύνης στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον, η σημασία του branding
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Το σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον έχει αλλάξει τον τρόπο που οι μάρκες αναπτύσσονται και προωθούνται. Οι καταναλωτές πλέον γνωρίζουν τους τρόπους που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις προκειμένου να συλλέγουν πληροφορίες και να ...
-
Examing and defining mobbing and work harassment
(Business Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022)The purpose of this dissertation is to read, examine, understand and prove that verbal violence (abuse), bullying or Mobbing and aggression displayed in workplaces does exists. In this study will present and carry out ...
-
Evaluating the impact of credit risk management on the financial performance of commercial banks in Nigeria
(Business Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022-01)This study was carried out to evaluate the impact of credit risk management on the financial performance of selected commercial banks in Nigeria from (2011-2020) using CAMEL ratios. The CAMEL ratios acronym stands for: ...
-
Product packaging; an assessment of its influence on consumer buying behaviour and consumer perception
(Business Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2021)Having an in-depth knowledge of consumers’ buying behaviour and their perception in relation to each packaging element has become critical to the success of a product in today’s business environment which is highly ...
-
Factors affecting business valuations for IPO purposes: A case study of Airbnb
(Business Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022-01)The subject company, Airbnb, managed to file its Initial Public Offering amid a global epidemic, which raises several inquiries. The purpose of the current research is to conduct a detailed analysis of Airbnb to discover ...
-
Οι επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 σε Resort – Μελέτη Περίπτωσης: Costa Navarino
(Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η ταχεία διασπορά της πανδημίας κατά τις αρχές του 2020 οδήγησε στην δημιουργία πρωτόγνωρων συνθηκών διαβίωσης, με αποτέλεσμα να αλλάξει ριζικά την καθημερινότητα των ανθρώπων. Στο επίκεντρο αυτής της καθημερινότητας ...
-
Διαχείριση ποικιλομορφίας ανθρώπινου δυναμικού στις σύγχρονες ελληνικές ιδιωτικές επιχειρήσεις: ύπαρξη ή μη ισότητας σε νευραλγικές θέσεις;
(Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Έναυσμα για την εκπόνηση της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι η ανισότητα που κυριαρχεί ανάμεσα στους άνδρες και της γυναίκες, ακόμη και σήμερα. Η μελέτη έχει επικεντρωθεί στην έρευνα της ύπαρξης ή μη ισότητας, σε ...
-
Διαχείριση έργων ΣΔΙΤ - ο ψηφιακός μετασχηματισμός στον ελληνικό δημόσιο τομέα και οι προοπτικές του
(Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Σκοπός της παρούσας μελέτης, είναι η διερεύνηση του βαθμού όπου είναι αναγκαία η μετεξέλιξη της δημόσιας διοίκησης προς το συμφέρον της κοινωνίας και το βαθμό κατά τον οποίο η ελληνική κοινωνία είναι ικανή να αφομοιώσει ...
-
The Collapse of Cooperative Movement and its impact in the communities of rural areas
(Business Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022)The specific thesis intents to highlight the significant role of the cooperative movement in Cyprus society and especially in rural areas. The COOP movement as an institutional enterprise was important and played a ...
-
Promotion of taxi services in Paphos via social media. The case study of the company “ChristosTaxi” Facebook Page.
(Digital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022-01)This paper examines practices of promoting taxi services in Paphos via social media, with particular emphasis on Facebook. The type of research that the author conducted is qualitative research. Gathered data has been ...
-
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον ιδιωτικό τομέα. Ο ρόλος της Υποκίνησης στην Ικανοποίηση των εργαζομένων και τη βελτίωση της Απόδοσης
(Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Το σύστημα επιβράβευσης και η εργασιακή ικανοποίηση των εργαζομένων στις μέρες μας είναι το πρόβλημα κάθε εταιρείας. Κάθε εταιρεία πρέπει να βρει ένα καλό και καταρτισμένο Ανθρώπινο Δυναμικό και να οργανώσει την εργασία ...
-
Η αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς των Ελλήνων κατά την περίοδο του Covid-19 και οι σύγχρονες μέθοδοι αντίληψης της
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Στη παρούσα διπλωματική εργασία θα εξεταστεί η συμπεριφορά και στάση των Ελλήνων καταναλωτών στη διάρκεια του Covid-19 και θα ερευνηθούν διάφορες νέες μέθοδοι αντίληψης συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα θα αναλυθούν τα γνωρίσματα ...
-
User generated branding και μόδα: μια μελέτη του πως το οπτικό περιεχόμενο που μοιράζονται οι χρήστες στο Instagram επηρεάζει τη δημιουργία brand equity – Tο παράδειγμα της MONKI
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Ο σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να ερευνήσει τον συσχετισμό του user generated branding με το στοιχείο του brand equity, μέσα από το οπτικό περιεχόμενο που κοινοποιούν οι μάρκες στα social media. Εντοπίζοντας ένα ...
-
Instagram Influencers, Para-social Relations and Influencers’ recommendations
(Business Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022)Influencer marketing is currently the most popular marketing technique with a great ability to engage a relevant audience and create authentic content. It has been found that influential marketing can generate a return ...
-
The relation between human resources management (HRM) practices and job satisfaction in the European firms
(Business Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022-01)The purpose of this study is to look at the link between human resource management practices (HRM) and job satisfaction in European firms. The study is carried out by hypothesizing the influence of human resource management ...
-
The impact of social media on customer behaviour in the hospitality industry
(Digital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022)Social media networks such as Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, and Twitter offer a variety of channels for the hotel business to sell products and services. Social networking sites include media technologies that ...
-
Τα Μεγάλα Δεδομένα και ο ρόλος των Google Analytics στην διαμόρφωση στρατηγικής μάρκετινγκ των επιχειρήσεων
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η νέα μορφή που έχει λάβει πλέον η τεχνολογία ακολουθεί μια συνεχώς εξελισσόμενη πορεία, κηρύσσοντας τον δρόμο της διαδικτυακής εποχής σε κυρίαρχο ρόλο στην καθημερινότητα του ανθρώπου. Χαρακτηριστικό της αλματώδης ...
-
Στρατηγικές προώθησης εταιρειών καλλυντικών σε κοινωνικά δίκτυα και ο αντίκτυπος τους στο γυναικείο φύλο
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η βιομηχανία καλλυντικών προϊόντων καλείται να αντιμετωπίσει ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον καθώς δημιουργούνται συνεχώς νέες εταιρείες με καινοτόμα προϊόντα και ακόμα πιο αποτελεσματικές μεθόδους ...