School of Economics, Administration and Computer Science: Recent submissions
Αποτελέσματα 201-220 από 1067
- 
Ο ρόλος του εσωτερικού ελέγχου στην αντιμετώπιση των περιπτώσεων απάτης και διαφθοράς στο δημόσιο τομέα 
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Εγκληματολογική Λογιστικήκαι τα Χρηματοοικονομικά, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η λειτουργία του εσωτερικού ελέγχου αφορά μία διαδικασία η οποία εφαρμόζεται με ένα συνεχώς αυξανόμενο αριθμό στους οργανισμούς του δημόσιου ή του ιδιωτικού τομέα. Με την πάροδο των ετών έχει αρχίσει να ανακύπτει η ανάγκη ...
 - 
Εταιρικά σκάνδαλα και ο ρόλος των λογιστών-ελεγκτών 
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Εγκληματολογική Λογιστικήκαι τα Χρηματοοικονομικά, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Οι χρηματοπιστωτικές αγορές και η εμπιστοσύνη του κοινού στις επιχειρήσεις έχουν κλονιστεί από εταιρικά σκάνδαλα εδώ και δεκαετίες. Η παρούσα μελέτη διερευνά την πολύπλοκη σχέση μεταξύ των εταιρικών σκανδάλων και του ...
 - 
Η συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης στην αντιμετώπιση της διαφθοράς και της φοροδιαφυγής 
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Εγκληματολογική Λογιστικήκαι τα Χρηματοοικονομικά, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η διαφθορά και η φοροδιαφυγή αποτελούν μόνιμα προβλήματα στους παγκόσμιους πολιτισμούς, με αποτέλεσμα σημαντικές οικονομικές απώλειες, κοινωνικές ανισότητες και έλλειψη εμπιστοσύνης στους κυβερνητικούς θεσμούς. Η εμφάνιση ...
 - 
Φοροδιαφυγή, ξέπλυμα μαύρου χρήματος και νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες 
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Εγκληματολογική Λογιστικήκαι τα Χρηματοοικονομικά, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η φοροδιαφυγή και το ξέπλυμα χρήματος αποτελούν διαχρονικά φαινόμενα τα οποία ταλανίζουν τις σύγχρονες κοινωνίες ενώ αποτελούν κίνδυνο για την οικονομία ιδιαίτερά αν συνδυαστούν με εγκληματικές δραστηριότητες και ...
 - 
Διαφθορά και δωροδοκία στο δημόσιο τομέα 
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Εγκληματολογική Λογιστικήκαι τα Χρηματοοικονομικά, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η διαφθορά αποτελεί φαινόμενο που παραβιάζει συστηματικά τους ηθικούς και νομικούς κανόνες, κατά την τέλεση των καθηκόντων ενός λειτουργού. Αποτελεί δημόσια κατάχρηση και εκμετάλλευση της εξουσίας, από ένα πρόσωπο, το οποίο ...
 - 
Διενέργεια Ετήσιας Έκθεσης Αξιολόγησης Κίνδυνων - Μελέτη Περίπτωσης: Δήμος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου 
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Εγκληματολογική Λογιστικήκαι τα Χρηματοοικονομικά, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01, 2024-01)Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας, αποτελεί ο εντοπισμός και η αξιολόγηση των κινδύνων που αφορούν την λειτουργία του Δήμου καθώς και η εξέταση των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης αυτής. Θα παρουσιαστούν και θα ...
 - 
Αποτροπή και διερεύνηση της απάτης και του λαθρεμπορίου απο την Ελληνική Τελωνειακή Υπηρεσία και η συνεργασία της σε εθνικό και διεθνή επίπεδο με άλλες υπηρεσίες 
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Εγκληματολογική Λογιστικήκαι τα Χρηματοοικονομικά, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Αυτή η διπλωματική εργασία έχει ως στόχο τη διερεύνηση του ρόλου της Τελωνειακής Υπηρεσίας στην καταπολέμηση της απάτης και του λαθρεμπορίου στην Ελλάδα. Η Τελωνειακή Υπηρεσία είναι κεντρική για το σύστημα είσπραξης φόρων ...
 - 
Ανίχνευση της απάτης με χρήση μεθόδων Τεχνητής Νοημοσύνης 
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Εγκληματολογική Λογιστικήκαι τα Χρηματοοικονομικά, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στην ανίχνευση της απάτης με χρήση μεθόδων τεχνητής νοημοσύνης. Ξεκινά με αναφορά στην έννοια της απάτης και των πιο συνηθισμένων μοντέλων της. Μετά παρουσιάζει τους διάφορους τύπους ...
 - 
Ο ρόλος του εσωτερικού και του εξωτερικού ελέγχου στον εντοπισμό και την πρόληψη της απάτης στις οικονομικές καταστάσεις: Μελέτη περίπτωσης Enron 
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Εγκληματολογική Λογιστικήκαι τα Χρηματοοικονομικά, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Τις τελευταίες δεκαετίες, πολυάριθμα εταιρικά σκάνδαλα και οικονομικές απάτες εκτυλίχθηκαν σε παγκόσμιο επίπεδο, προκαλώντας σημαντική αύξηση του επιστημονικού ενδιαφέροντος στον τομέα της ψευδούς χρηματοοικονομικής ...
 - 
Η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης στη φορολογική διοίκηση και ο αντίκτυπος στη φορολογική συμμόρφωση πολιτών και επιχειρήσεων. Η περίπτωση της Ελλάδας. 
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Εγκληματολογική Λογιστικήκαι τα Χρηματοοικονομικά, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)H παρούσα διπλωματική πραγματεύεται την ανάγκη υιοθέτησης της τεχνητής νοημοσύνης ως ένα εργαλείο απαραίτητο για τη διασφάλιση αφενός των δημοσιονομικών της χώρας και αφετέρου παρέχοντας αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ των ...
 - 
Η επιρροή των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στους νέους 16 – 24 ετών στην Ελλάδα: Μελετώντας τη σημασία της εμφάνισης στα social media και την επίδραση της στην αγοραστική συμπεριφορά όσον αφορά τα ενδύματα 
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η καθημερινή χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους νέους και τον καταλυτικό ή μη ρόλο που παίζουν στην αγορά ενδυμάτων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν ενσωματωθεί ...
 - 
Η αποτελεσματική χρήση των Meta Ads και της στρατηγικής περιεχομένου για την ανάπτυξη των μικρών επιχειρήσεων στα Social Media. 
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, επικεντρώνεται στην ανάλυση των στρατηγικών περιεχομένου και των διαφημίσεων της Meta, με σκοπό την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητάς τους στην ανάπτυξη μικρών επιχειρήσεων μέσω των μέσων ...
 - 
Το ψηφιακό μάρκετινγκ και η επίδραση του στη συμπεριφορά των καταναλωτών των μικρών επιχειρήσεων. Η συμβολή του στη διαμόρφωση της πρόθεσης αγοράς και η επιρροή του στα οικονομικά αποτελέσματα των μικρών επιχειρήσεων. 
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η έλευση της ψηφιακής επανάστασης και η συνεχώς αυξανόμενη χρήση ψηφιακών μέσων και συσκευών έχουν επιφέρει σημαντικές μεταβολές στον τρόπο με τον οποίο τα άτομα αγοράζουν, αναζητούν, αποφασίζουν και αξιολογούν προϊόντα ...
 - 
Διερευνώντας την επίδραση του μάρκετινγκ περιεχομένου τουριστικών προορισμών - Η περίπτωση των σύντομων βίντεο στο Instagram 
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Μέσα σε ένα περιβάλλον συνεχόμενων τεχνολογικών αλλαγών οι διαδικασίες προσέγγισης του κοινού από τους τουριστικούς προορισμούς προσαρμόζονται στις συνθήκες ενός έντονου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος. Αξιοποιώντας τις ...
 - 
Στάσεις και αντιλήψεις καταναλωτικού κοινού απέναντι στη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρωτογενής έρευνα σε ελληνικό καταναλωτικό κοινό. 
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν σήμερα ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων. Ολοένα και περισσότερα άτομα τα χρησιμοποιούν στην καθημερινότητα τους και συνεχώς και οι επιχειρήσεις προσπαθούν να αυξήσουν ...
 - 
Digital Marketing και Γονεϊκότητα: Πως τα ηλεκτρονικά μέσα επηρεάζουν τη λήψη αγοραστικών αποφάσεων των νέων γονέων. 
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στη σύγχρονη γρήγορα αναπτυσσόμενη ψηφιακή εποχή, τα ηλεκτρονικά μέσα λαμβάνουν ολοένα και περισσότερη δύναμη και επιρροή, στη καθημερινότητα ενός καταναλωτή. Οι νέοι γονείς είναι μια ιδιαίτερη κατηγορία καταναλωτών λόγω ...
 - 
Ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης (T.N) στις πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ και ο ρόλος των συμβούλων επιχειρήσεων για να βοηθήσουν τις μικρές επιχειρήσεις να πλοηγηθούν σε αυτό. 
((Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Αυτή η διατριβή στοχεύει να εξετάσει τον αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης (T.N) στις πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ όπως επίσης, τον κρίσιμο ρόλο των συμβούλων στη βοήθεια των μικρών επιχειρήσεων για την πλοήγηση σε αυτό ...
 - 
Ψηφιακές Στρατηγικές Πώλησης Ακινήτων στην Κύπρο: Πώς οι εταιρείες ακινήτων χρησιμοποιούν πρακτικές & τεχνικές Ψηφιακού Μάρκετινγκ για να προωθήσουν και να πουλήσουν τα ακίνητα τους 
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των τρόπων με τους οποίους οι ΚΕ αξιοποιούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Πρώτον, για να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις μίας τεχνολογικά καθοδηγούμενης εποχής και ...
 - 
Ψηφιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ – Παράγοντες που επηρεάζουν και καθορίζουν τη συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή σε σχέση με την ηλεκτρονική προμήθεια φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προϊόντων στην μετά Covid-19 εποχή 
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Το ξέσπασμα της πανδημίας Covid-19 επέφερε σημαντικές αλλαγές στη ζωή των ανθρώπων. Μια από αυτές αποτελεί η αύξηση της χρήσης του διαδικτύου λόγω των περιοριστικών μέτρων που επιβλήθηκαν για την πρόληψη εξάπλωσης του ιού. ...
 - 
Τα social media ως εργαλείο προώθησης των μουσικών καλλιτεχνών: ερευνώντας τον αντίκτυπό τους στην ελληνική εναλλακτική μουσική σκηνή 
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα εργασία, η οποία τιτλοφορεί ως «Τα social media ως εργαλείο προώθησης των μουσικών καλλιτεχνών: ερευνώντας τον αντίκτυπό τους στην ελληνική εναλλακτική μουσική σκηνή», αποτελεί μια εμπειρική, ποσοτική μελέτη, η ...
 




















