Statistical Report for The Effects of the Service Quality Dimensions on Customer Satisfaction and Customer Loyalty: The Experience Of the Paphos Cooperative Bank In Cyprus

Showing Data ( Last Five Years )

 

Top Downloads for March 2025

TitleCreatorPublisherDateCount
Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων στους χώρους υγείαςΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου20151
Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων στους χώρους υγείαςΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου20151
 

Top Downloads for March 2025

TitleCreatorPublisherDateCount
The Effects of the Service Quality Dimensions on Customer Satisfaction and Customer Loyalty: The Experience Of the Paphos Cooperative Bank In CyprusMaster of Business Administration, Shcool of Business, Neapolis University Pafos2015-081