Show simple item record

Βασικές αρχές του μαρκετινγκ. 2ος τ.

dc.contributor.authorTsaklanganos, Angelos
dc.date.accessioned2016-04-13T11:43:47Z
dc.date.available2016-04-13T11:43:47Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.isbn978-960-343-585-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/7484
dc.description2η έκδ.en_UK
dc.description.abstractΗ αύξηση της ανταγωνιστικότητας και οι νέες συνθήκες ζωής έδωσαν νέα ώθηση και πρωταρχικό ρόλο στο Μάρκετινγκ για την δημιουργία και προώθηση νέων προιόντων ή υπηρεσιών. Αυτή η διαπίστωση είναι το συμπέρασμα έρευνας που έδειξε ότι η χρησιμότητα ενός προϊόντος ή υπηρεσίας είναι αναγκαία και απαραίτητη προϋπόθεση για την εμπορική επιτυχία αλλά όμως δεν αρκεί αυτό. Το Μάρκετινγκ έρχεται σαν ο συνδετικός κρίκος για να επιτελέσει αυτήν την ένωση και να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΑφοί Κυριακίδηen_UK
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en_UK
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Business and economicsen_UK
dc.subjectμάρκετινγκen_UK
dc.subjectmarketingen_UK
dc.subjectinternet marketingen_UK
dc.subjectμαρκετινγκ των σχέσεωνen_UK
dc.subjectδιαφήμισηen_UK
dc.subjectδημοσιότηταen_UK
dc.subjectδημόσιες σχέσειςen_UK
dc.subjectτραπεζικό μάρκετινγκen_UK
dc.subjectβιομηχανικό μαρκετινγκen_UK
dc.subjectμάρκετινγκ αγροτικών προϊόντωνen_UK
dc.titleΒασικές αρχές του μαρκετινγκ. 2ος τ.en_UK
dc.typeBooken_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/