HEPHAESTUS Research Repository: Recent submissions

Αποτελέσματα 1-20 από 5658

  • Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ ως Στρατηγικό Εργαλείο για τις Επιχειρήσεις Πολυτελών Ειδών 

    Σπύρου, Ελένη (Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)
    Η αγορά πολυτελών αγαθών έχει αναπτυχθεί παγκοσμίως, σε βαθμό που η επιθυμία για αυτά τα αγαθά, έχει εκδημοκρατιστεί. Οι φίρμες πολυτελείας συνηθίζουν να διαφημίζουν τα προϊόντα τους με κομψότητα και στρατηγικές διαφήμισης ...

  • Σύγχρονες περιβαλλοντικές προκλήσεις στο μάρκετινγκ - ο ρόλος της καινοτομίας στην απόδοση 

    Κυριαζή, Χριστίνα (Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)
    Στη παρούσα εποχή, η καινοτομία λογίζεται μια εξαιρετικής σημασίας μεταβλητή για κάθε, οργανισμό που δραστηριοποιείται στο τωρινό περιβάλλον. Καθώς η ταχύτητα διεξαγωγής νέων εξελίξεων έχει αυξηθεί, έχει γίνει συνολικά ...

  • Nudge Marketing: Τεχνικές και στρατηγικές που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή ως προς τη λήψη αγοραστικών αποφάσεων και πως αυτές μπορούν να εφαρμοστούν σε μια νεοφυής εταιρία. Μια μελέτη περίπτωσης της εταιρίας Seiunica 

    Μπουτσικάρη, Ευδοκία (Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)
    Ο βασικός σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη της έννοιας και της συμβολής του Nudge Marketing στη λήψη αγοραστικών αποφάσεων, ειδικά σε ό,τι αφορά την ψηφιακή πραγματικότητα. Η ώθηση, ως μια τεχνική ...

  • Ανάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση συστήματος υποβοήθησης λήψης επενδυτικών αποφάσεων στην αγορά κρυπτονομισμάτων 

    Αργυρίου, Αλέξανδρος (Μεταπτυχικό πρόγραμμα στα Πληροφοριακά Συστήματα και την Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)
    Τα κρυπτονομίσματα, αποτελούν την πιο διαδεδομένη καινοτομία της 3ης διαδικτυακής γενιάς. Η αγορά που τα περιβάλει, αποτελεί μία ταχεία αναπτυσσόμενη επενδυτική όαση, η οποία χαρακτηρίζεται από πληθώρα παραγόντων, σταθερών ...

  • Σύγχρονα Διοικητικά Πρότυπα και Δημόσιος Τομέας. Η περίπτωση της Ελλάδας 

    Γούλας, Κωνσταντίνος (Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-06)
    Το διοικητικό σύστημα στην Ελλάδα χαρακτηρίζεται από πολύπλευρο τρόπο λειτουργίας, ο οποίος στοχεύει στην ικανοποίηση της κοινωνικής ευημερίας. Το γραφειοκρατικό βεμπεριανό μοντέλο που εφαρμόζεται στη χώρα δημιουργεί ...

  • Review of the latest challenges and prospects for smart cities 

    Litsi, Georgia (Μεταπτυχικό πρόγραμμα στα Πληροφοριακά Συστήματα και την Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)
    The concept of a Smart City has been theorized and envisioned in the 1990s, but it was in the last decade where the concept became a reality. The European Union with its Horizon 2020 innovation and research program made ...

  • Ανάπτυξη Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Έργων 

    Καντιδάκης, Σωτήρης (Μεταπτυχικό πρόγραμμα στα Πληροφοριακά Συστήματα και την Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)
    Τα τελευταία χρόνια ο τομέας της διαχείρισης έργων έχει προσαρμοστεί στις τεχνολογικές εξελίξεις με μια πολυσύνθετη υποστήριξη από εφαρμογές για τη λήψη αποφάσεων, το σχεδιασμό, το χρονολογικό προγραμματισμό, τη διαχείριση ...

  • Η εκστρατεία στην Ουκρανία μέσα από τα στρατιωτικά αρχεία και τον Ελληνικό Τύπο 

    Μαγγιώρος, Ευάγγελος (Πρόγραμμα Ιστορίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)
    Όταν έληξε ο Α΄ Π.Π, οι Ευρωπαίοι ένιωσαν την απειλή εξάπλωσης του Μπολσεβικισμού και ανατροπής των γεωπολιτικών και οικονομικών τους συμφερόντων στη Ρωσία. Ιδιαιτέρως οι Γάλλοι επεδίωκαν την αποπληρωμή των υπέρογκων ...

  • Απόψεις και χρήση τεχνολογιών στο τουρισμό. Μελέτη περίπτωσης του Ελλαδικού χώρου 

    Φιλιππάκης, Σάββας (Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)
    Ο τουριστικός κλάδος είναι ένας από τους σημαντικότερους κλάδους παγκοσμίως καθώς προσφέρει και συμμετέχει ενεργά τόσο στην δημιουργία προστιθέμενης αξίας, όσο και στην απασχόληση εκατομμυρίων ανθρώπων. Έτσι είναι ...

  • Καθεστώτα Ενίσχυσης και Αναπτυξιακά Κίνητρα στον κλάδο του τουρισμού: Η περίπτωση των Αναπτυξιακών Νόμων 

    Παρασκευαϊδου, Χριστίνα (Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)
    Ο τομέας του τουρισμού αποτελεί, διαχρονικά, μια σημαντική οικονομική δραστηριότητα, με εξαίρεση τα έτη της πανδημίας και τη σχετική καθίζηση που υπέστη, συμβάλλοντας σημαντικά στην παγκόσμια οικονομία και απασχόληση. Σκοπός ...

  • Η ανταπόκριση των τουριστών στα πράσινα ξενοδοχεία 

    Γιάντση, Χρυσάνθη (Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)
    Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναλύσει τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη , από την οπτική γωνία των «πράσινων» ξενοδοχείων για την διερεύνηση της «πράσινης» συμπεριφοράς των Ελλήνων καταναλωτών σε αυτά. Οι κύριοι ...

  • Το φαινόμενο του υπερτουρισμού και οι τρόποι αντιμετώπισης του 

    Μπαράκου, Σμαράγδα (Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)
    Ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους και γρηγορότερα αναπτυσσόμενους τομείς σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι ένα κοινωνικοοικονομικό φαινόμενο που ασκεί μεγάλη δυναμική και προσαρμόζεται στις οικονομικές αλλαγές. ...

  • Ο αντίκτυπος της πανδημίας COVID-19 στις ευρωπαϊκές μικρο-μεσαίες επιχειρήσεις. Ο ρόλος της τηλεργασίας 

    Μαγγέλης, Χρήστος (Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)
    Η πανδημία COVID-19 που έπληξε την παγκόσμια κοινότητα το 2020 επέφερε σημαντικές επιπτώσεις σε όλους τους τομείς της οικονομικής και κοινωνικής ζωής. Στο επιχειρηματικό περιβάλλον, αν και η πανδημία επηρέασε όλες τις ...

  • Τεχνητή Νοημοσύνη, Ρομποτική, Internet of Things και υπερσύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές στον τομέα του Μάρκετινγκ 

    Λαμπροπούλου, Νικολίτσα (Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)
    Είναι ευρέως γνωστό ότι το μάρκετινγκ έχει την τάση να υιοθετεί τις νέες τεχνολογίες που προκύπτουν σε σύγκριση με τις επιχειρήσεις που δεν επενδύουν σε μεγάλο βαθμό στις νέες τεχνολογίες. Είναι γεγονός ότι υπάρχει η ανάγκη ...

  • Ερευνητική ανασκόπηση στις διάφορες εφαρμογές Decentralized finance 

    Ντολεσίδης, Παύλος (Μεταπτυχικό πρόγραμμα στα Πληροφοριακά Συστήματα και την Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)
    Η αποκεντρωμένη χρηματοδότηση (DeFi) προσφέρει χρηματοοικονομικά μέσα χωρίς να βασίζεται σε μεσάζοντες, όπως χρηματιστηριακές εταιρείες ή τράπεζες. Αντίθετα, χρησιμοποιεί έξυπνα συμβόλαια σε blockchain. Οι πλατφόρμες ...

  • Ο Χάρτης Ταξιδιού του Πελάτη: ένα αποτελεσματικό εργαλείο ανάπτυξης στρατηγικής του συμβατικού και ψηφιακού μάρκετινγκ 

    Δημουλά, Ελένη (Μεταπτυχικό πρόγραμμα στα Πληροφοριακά Συστήματα και την Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)
    Οι καταναλωτές της σύγχρονης κοινωνίας έχουν μετατραπεί σε απαιτητικούς πελάτες οι οποίοι έχοντας όλο και μεγαλύτερη εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες, γίνονται ανυπόμονοι και θέλουν να ικανοποιούν τις ανάγκες τους γρήγορα ...

  • Ψηφιακός μετασχηματισμός στη ναυτιλιακή βιομηχανία: Νέα επιχειρηματικά μοντέλα και καινοτόμες υπηρεσίες με τη χρήση της τεχνολογίας 

    Χαρτοφίλης, Αθανάσιος (Μεταπτυχικό πρόγραμμα στα Πληροφοριακά Συστήματα και την Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)
    Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να αναδείξει καινοτόμες τεχνολογίες, σύμφωνα με τις αρχές της Βιομηχανίας 4.0, που επικρατούν σήμερα σε αρκετούς κλάδους αλλά και την εφαρμογή τους στη ναυτιλιακή βιομηχανία, ...

  • Εκτενής Έρευνα Ενδιαφερόμενων Μερών (stakeholders) και Δημιουργία Customer Journey Map για Εφαρμογές Έξυπνης Πόλης Μελέτη περίπτωσης: Δήμος Κατερίνης 

    Γάτσιου, Ναυσικά (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στα Πληροφορικά Συστήματα και την Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)
    Ο ολοένα αυξανόμενος πληθυσμός των αστικών κέντρων οδηγεί σε αυξημένες απαιτήσεις αναφορικά με την εύρυθμη λειτουργία των πόλεων αλλά και την ποιότητα ζωής και εξυπηρέτησης των πολιτών τους. Η δυνατότητα ικανοποίησης των ...

  • Ανάλυση χρονοσειρών σε μετοχές και κρυπτονομίσματα εν μέσω της πανδημίας του COVID-19 

    Μπασαγιάννη, Ευανθία (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στα Πληροφορικά Συστήματα και την Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)
    Η παρούσα εργασία αφορά την ανάλυση χρονοσειρών σε μετοχές και κρυπτονομίσματα εν μέσω της πανδημίας του COVID-19. Στην εισαγωγή θέτονται τα ερευνητικά ερωτήματα που έχει σκοπό να απαντήσει, τα οποία είναι, πως οι τιμές ...

  • Προβλήματα Αξιοπιστίας Δικτύων και Προστασία Πληροφοριών 

    Χαραλάμπους, Γιαννάκης (Μεταπτυχικό πρόγραμμα στα Πληροφοριακά Συστήματα και την Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)
    Στις μέρες μας είναι αρκετά ορατό όχι μόνο στους επαγγελματίες της Πληροφορικής και ειδικά στους υπεύθυνους ασφάλειας αλλά και σε τρίτους ότι κρίσιμες κρατικές, αμυντικές υποδομές στις προηγμένες δυτικές κοινωνίες δεν ...