NUP Academic Publications - Ακαδημαϊκές Δημοσιεύσεις ΠΝΠ: Recent submissions

Now showing items 181-200 of 1593

  • Οικονομικά και Αστικό Περιβαλλον 

    Kopsidas, Odysseas (2019)
    Η ανάπλαση των προσόψεων των κτιρίων σε μία αισθητικά υποβαθμισμένη πόλη καταφέρνει και δημιουργεί αξίες. Παρατηρούμε ότι η περίπτωση της περιοχής του Θησείου εξαρτά άμεσα την αναβάθμισή της από τη εξωτερική αναμόρφωση ...

  • Ανάπτυξη και παρουσίαση εφαρμογής "Το ράλι της προπαίδειας" 

    Kakavas, Panagiotis; Kakavas, Konstantinos; Manesis, Nikolaos (Νέος παιδαγωγός, 2015-11)
    Τα τελευταία χρόνια με την ένταξη και τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση διαμορφώνεται ένα νέο πεδίο της διδακτικής πράξης που συνεχώς εξελίσσεται, επηρεάζοντας τις μεθόδους διδασκαλίας που εφαρμόζονται. Η παρούσα ...

  • Το συμπλήρωμα του 10 

    Kakava, Ismini; Lambropoulou, Athina; Manesis, Nikolaos (Πανελλήνια ένωση σχολικών συμβούλων, 2013)
    Το σχέδιο μαθήματος διάρκειας 90’ που θα αναπτυχθεί αφορά στην κατανόηση του συμπληρώματος του αριθμού 10 από τους μαθητές της Α’ τάξης. Με το σχέδιο που θα παρουσιάσουμε θα αναδείξουμε τη χρήση διαφορετικών στρατηγικών ...

  • Μοντέλα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών 

    Voultsidis, Pantelis; Karava, Zacharoula; Lazaridou, Aggeliki; Reppa, Glykeria (Παντελής Γεωργογιάννης, 2018)
    Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών αποτελεί το κεντρικό σημείο της παρούσας δημοσίευσης. Θεωρείται, λοιπόν, ιδιαίτερα σημαντική η ανάπτυξη του θεωρητικού πλαισίου που αναλύεται η έννοια της επιμόρφωσης, επικεντρώνοντας στο ...

  • Πεποιθήσεις επάρκειας διευθυντών σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Άρτας και η σχέση τους με την αντιμετώπιση συγκρούσεων 

    Papadopoulos, Vasileios; Ntanou, Theodora; Reppa, Glykeria (Παντελής Γεωργογιάννης, 2015)
    H παρoύσα εργασία διερευνά τα στοιχεία της προσωπικότητας των διευθυντών των σχολικών μονάδων που σχετίζονται με τις πεποιθήσεις επάρκειας και τη σχέση τους με τη διαχείριση συγκρούσεων. Οι συμμετέχοντες της έρευνας ήταν ...

  • The enjoyment of two teaching programs (creative and non-creative one) in physical education The case of 4th and 6th grade in Greek elementary school 

    Reppa, Glykeria (Elsevier Ltd., 2010)
    The purpose of this study was to compare if a creative program in physical education can be more enjoyable than a regular one. The instrument that was used for enjoyment was the PACES The results showed that there was ...

  • Does Movement Creativity Effect Enjoyment? 

    Reppa, Glykeria; Theodorakou, Kalliopi (Americanos College, 2009)
    The purpose of this study is to compare the effects on enjoyment that a creative program of gymnastics has between senior university students. The sample consisted of 267 senior university students. The students participated ...

  • Motivation and Affective Outcomes of Physical Education: Implications for Health Education 

    Reppa, Glykeria (2007-09)
    Enjoyment and mood affection are considered to be main targets of intervention to promote physical activity (PA). Health education based on PA is seeking to explore the factors that affect children to foster and retain ...

  • The Effects of a New Program (balance & reform) On Trait Anxiety and Self- esteem: a Pilot Study 

    Reppa, Glykeria (Elsevier Ltd., 2013)
    Balance and Reform is a program that exercise the body, soul and mind is introduced. The program has four parts in every meeting: Pilates and yoga exercises, self-awareness techniques, drama and movement exercises and a ...

  • Απόψεις των γονέων για το Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου 

    Papadimitropoulou, Panagoula; Karali, Maria; Manesis, Nikolaos (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Επιστημών εγωγής παιδαγωγικό τμήμα νηπιαγωγών, 2015)
    Γνωρίζουμε η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ποιότητα της συνεργασίας ανάμεσα στο σχολείο και την οικογένεια (βλ. ενδεικτικά Γεωργίου, 2000; Μπρούζος, 1998). Η σχέση όμως των δύο ...

  • General Principles on Environmental Policy in Industrial Units 

    Kopsidas, Odysseas (2018-01)
    Within the environmental policy framework, one could distinguish two categories, both of which aim at the protection of the environment. The first category is based on the concept of reducing the use of non-renewable ...

  • The professional identity of primary and secondary school music teachers in Greece 

    Reppa, Glykeria; Gournelou, P. (Elsevier Ltd, 2012)
    The particular dissertation concerns the profile delineation of Primary and Secondary School Music Teachers in Greece, as well as the determination of their professional identity. The first part initially presents in a ...

  • Ο ρόλος της Σχολικής Συμβουλευτικής στη διαχείριση κρίσεων και προβληματικών καταστάσεων στη σχολική κοινότητα 

    Karava, Zacharoula; Markolefas, Nikolaos; Reppa, Glykeria (Παντελής Γεωργογιάννης, 2020)
    Ως απόρροια της οικονομικής κρίσης εμφανίζονται συχνότερα ΄΄δύσκολες΄΄ συμπεριφορές αλλά και συναισθήματα θυμού, αβεβαιότητας, απαισιοδοξίας που ενισχύουν την εκδήλωση επιθετικών συμπεριφορών στο σχολείο. Η παρούσα ...

  • Τέλεια και ατελής διαίρεση 

    Kakavas, Panagiotis; Karabasi, Evanthia; Manesis, Nikolaos (Πανελλήνια ένωση σχολικών συμβούλων, 2013-11)
    Η διδασκαλία των Μαθηματικών στην ελληνική πραγματικότητα προκαλεί πολλές φορές δυσκολίες και δυσχέρειες στην εκπαιδευτική πράξη, τόσο στους μαθητές όσο και στους εκπαιδευτικούς. Συγκεκριμένα η διδασκαλία της διαίρεσης δε ...

  • Μετρώ και υπολογίζω βάρη 

    Kakavas, Constantinos; Alexopoulos, Christos; Manesis, Nikolaos (Πανελλήνια ένωση σχολικών συμβούλων, 2013-11)
    Οι σύγχρονες προσεγγίσεις της διδακτικής των Μαθηματικών δίνουν βαρύτητα στη διδασκαλία μέσα από τη χρήση προβλημάτων περιεχομένου (contexts). Η ακριβής και τυποποιημένη μαθητικοποιημένη έκφραση των δεδομένων του κάθε ...

  • Η Τεχνική της ενεργού ακρόασης συμβουλευτική παρέμβαση σε ομάδα γονέων 

    Michalou, Emilia; Manesis, Nikolaos (Opportuna, 2015)
    Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνήσει τις απόψεις των γονέων που συμμετείχαν εθελοντικά σε ένα πρόγραμμα συμβουλευτικής παρουσίασης, διάρκειας 15 ωρών σχετικά με συγκεκριμένες τεχνικές παρουσίασης που διευκολύνουν την ...

  • Η ενεργός ακρόαση με βάση τη στρατηγική L.A.F.F. don’t C.R.Y., ως βασικό εργαλείο αποτελεσματικής επικοινωνίας εκπαιδευτικών και γονέων 

    Reppa, Glykeria (2019)
    Στην παρούσα εργασία διερευνάται το θέμα της ενεργού ακρόασης κατά την επικοινωνία εκπαιδευτικών και γονέων με τη στρατηγική L.A.F.F. don’t C.R.Y. Ως γνωστόν η επικοινωνία περιλαμβάνει τόσο τα μέρη που επικοινωνούν, όσο ...

  • Modification of the Physical Activity Self-efficacy Scale (PASES) in Greek children population 

    Reppa, Glykeria; Theodorakou, Kalliopi (Παπαζήση, 2013)
    This study modified the Physical Activity Self-efficacy Scale (PASES) in Creek children population. 142 Greek children of 4th grade (68 boys and 74 girls, Μ age: 9.65, SD: 0.45) participated. The scale was given to them ...

  • Σχεδιασμός εφαρμογής σύνθεσης μουσικού κειμένου με το Scratch 

    Manesis, N.; Kakavas, P.; Kakavas, K. (Greek computer society (GCS), 2015)
    Τα τελευταία χρόνια η χρήση των Νέων Τεχνολογιών στο χώρο της εκπαίδευσης διευρύνεται, με αποτέλεσμα όλο και περισσότεροι επιστήμονες να δραστηριοποιούνται στη δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών και λογισμικών για τα γνωστικά ...

  • The Effect of Creative Movement and Improvised Game (CMIG) Intervention on the Enjoyment 

    Reppa, Glykeria; Theodorakou, K. (American Research Institute for Policy Development, 2015)
    Creative teaching is one of the most effective teaching styles. On the other hand free-movement without any guidelines, has been misinterpreted as not usefulness and not effective. Enjoyment/ interest are the main factor ...