Browsing Master (MSc) in Digital Marketing by Subject "Αγοραστική Συμπεριφορά"
Now showing items 1-1 of 1
-
Η επιρροή των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στους νέους 16 – 24 ετών στην Ελλάδα: Μελετώντας τη σημασία της εμφάνισης στα social media και την επίδραση της στην αγοραστική συμπεριφορά όσον αφορά τα ενδύματα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η καθημερινή χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους νέους και τον καταλυτικό ή μη ρόλο που παίζουν στην αγορά ενδυμάτων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν ενσωματωθεί ...